مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان:

تا پایان سال ۹۷ سرای جوان شهرستان کاشان تکمیل می‌شود

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۵:۰۲:۲۲
کد خبر: ۷۴۰۶۲۶
تا پایان سال ۹۷ سرای جوان شهرستان کاشان تکمیل می‌شود
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان از فعال بودن پروژه عمرانی سرای جوان شهرستان کاشان خبر داد که به عنوان یکی از خدمات زیرساختی در این حوزه می تواند به فعالیت تشکل های مردمی جوانان کمک شایانی کند و با تامین اعتبارات لازم تا پایان سال ۹۷ سرای جوان شهرستان کاشان تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، محمد سلطان‌حسینی در حاشیه گردهمایی اعضای سازمان های مردم نهاد جوانان استان در مورد پویا نبودن و فعالیت همه گیر بخش جوانان این اداره در شهرستان کاشان از کمبود نیرو در این حوزه گفت.

وی با اشاره به نیروی 20  نفر کارشناس جوان برای کل استان و محدودیت های نیروی انسانی به خصوص در شهرستان ها در حوزه جوانان خواستار مشارکت و فعالیت هرچه بیشتر سمن ها در شهرستان کاشان با جمعیت 90 هزارنفری جوان شد و از رسالت این معاونت که گسترش همکاری های جوانان در عرصه های مشارکتی مدیریت گفت.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در ادامه جوانان کاشانی را به ثبت و فعالیت سازمان های مردم نهاد تشویق کرد  و از حمایت های مالی اداره کل از طرح های اجرایی سمن ها در کاشان گفت.

سلطان‌حسینی هم چنین از فعال بودن پروژه عمرانی سرای جوان شهرستان کاشان خبر داد که به عنوان یکی از خدمات زیرساختی در این حوزه می تواند به فعالیت تشکل های مردمی جوانان کمک شایانی کند و با تامین اعتبارات لازم تا پایان سال 97 سرای جوان شهرستان کاشان تکمیل می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز