سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

با افتخار از ذوب آهن به سپاهان آمدم/ خوب شد نمازی‌زاده به ایران برگشت

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۳:۵۰:۰۴
کد خبر: ۷۴۱۷۱۷
با افتخار از ذوب آهن به سپاهان آمدم/ خوب شد نمازی‌زاده به ایران برگشت
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: افتخار می کنم که از ذوب آهن به سپاهان آمدم، واقعا به آن علاقه دارم و فقط به عشق هواداران سپاهان به این تیم آمدم.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب آهن اظهار کرد: با فراز و نشیب هایی که داشتیم سال خوبی را در ذوب آهن سپری کردم و اگر کم لطفی بعضی ها نبود شاید لیاقتمان قهرمانی بود.

وی ادامه داد: هفتمین تجربه دربی من است که جدا از برد و باختش همیشه یک فضای سالم و خوب و معنوی داشته  ومن به این مسئله افتخار می کنم زیرا بیشتر دربی ها برد و باخت داشته است و کمتر پیش آمده دو تیم به تساوی رسیده باشند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: شهرآورد اصفهان همیشه نمونه بوده است و می بینید که در این چند روز چقدر بحث فرهنگی می شود همین موضوع نشان می دهد که فرهنگ در اولویت اول است.

قلعه نویی  گفت: امیدوارم فردا شاهد بازی خوبی باشیم تا همه از آن لذت ببرند، امید نمازی مربی خوبی است و قبل از اینکه به ایران بیاید چند بار تلفنی صحبت کردیم و خیلی خوشحال هستم که برگشت و امیدوارم ذوب آهن هم در لیگ برتر و  لیگ قهرمانان آسیا نماینده خوبی باشد.

وی ادامه داد: افتخار می کنم که از ذوب آهن به سپاهان آمدم جایی که واقعا به آن علاقه دارم و فقط به عشق هواداران سپاهان به این تیم آمدم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: امیدوارم با تمرینات خوبی که انجام داده ایم و نقاط ضعف ذوب آهن را شناسایی کردیم  قطعا تلاش می کنیم خط هافبک ذوب آهن را از بازی خارج کنیم و از جایی که آسیب پذیر هستند به آن ها آسیب بزنیم.

قلعه نویی افزود: عاشق فوتبال هجومی هستم  هر جا که میروم دوست دارم فوتبال هجومی را به نمایش بگذارم و فردا هم به دنبال برد هستیم تا بتوانیم جایگاه تیم را در جدول بهتر کنیم.

وی گفت: برای بازی فردا مصدومی نداریم و رسول نوید کیا قبلا در مس کرمان شاگرد من بوده است و اعتقاد دارم در فوتبال به حقش نرسید که شاید دلیلش این است که زیر سایه محرم نوید کیا بود و فکر میکنم هر چه زود تر به تیم ملحق شود خیلی از مشکلات خط هافبک تیم رفع خواهد شد  در واقع در مجموع به 2 ماه زمان نیاز دارد تا به شرایط ایده آلش برگردد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: به بحث قومیت ها نباید ورود کنیم که در این چند هفته برنامه ریزی هایی شده است و کسانی هستند که بحث قومیت ها را مطرح می‌کنند تا به جامعه و ورزش صدمه بزنند.

قلعه نویی  ادامه داد: داریوش یزدی شاگرد من بوده است که حتما یکی از مربیان آینده دار فوتبال کشور است و نمی خواهند داریوش یزدی را بزنند بلکه می خواهند امیر قلعه نویی را بزنند.

وی گفت: باشگاه سپاهان نزدیک به 70 تیم، 2000 نیروی ورزشکار در رشته های مختلف و 90 پرسنل دارد و همه بودجه اش 40 میلیارد است.

س/ 2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز