برنا گزارش می‌دهد؛

سکوگیری تکواندوکاران ناشنوای اصفهانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۹:۲۱:۱۷
کد خبر: ۷۴۲۹۶۹
سکوگیری تکواندوکاران ناشنوای اصفهانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
نایب‌رییس بانوان هیات ورزش‌های ناشنوایان استان اصفهان گفت: تیم اصفهان در مسابقات قهرمانی کشور تکواندو ناشنوایان توانست عنوان نخست بخش آقایان را به دست بیاورد و حمیده شبانپور تنها نماینده‌مان در بخش بانوان عنوان دوم را کسب کرد.

آمنه مینائیان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: مسابقات تکواندو قهرمانی ناشنوایان کشور بیست‌وپنجم و بیست‌وششم مرداد ماه سال جاری در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی تهران برگزار شد.

وی به موفقیت تیم 8 نفره اصفهان در بخش آقایان اشاره کرد و افزود: 4 نفر در بخش کیوروگی و 4 نفر در بخش پومسه حضور پیدا کردند که در نهایت با یک مدال طلا، 2 نقره و یک برنز در بخش کیوروگی و یک مدال طلا در بخش پومسه به مقام نخست دست یافتند.

نایب‌رییس بانوان هیات ورزش‌های ناشنوایان استان اصفهان اضافه کرد: در حقیقت این تیم با 31 امتیاز و فاصله زیاد امتیازی نسبت به تیم گیلان که 14 امتیاز داشت، اول شد؛ گیلان به مقام دوم رسید و تهران بر سکوی سوم ایستاد.

مینائیان عنوان کرد: در بخش بانوان تنها یک نماینده داشتیم، حمیده شبانپور، که موفق شد در بخش کیوروگی به عنوان دوم و مدال نقره دست پیدا کند و نایب‌قهرمان شود.

وی خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها به نوعی انتخابی تیم ملی هم بود، چون مسابقات المپیک تابستانه را در پیش داریم بازیکنان پس از گذراندن اردوهای تیم ملی و فیکس شدن می‌توانند در رقابت‌ها شرکت کنند.

پ/ 2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز