در گفت‌وگو با برنا مطرح شد؛

ادامه صدرنشینی تیم پرشیان فولاد در لیگ برتر پومسه بانوان

۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۴:۲۴
کد خبر: ۷۴۵۳۳۴
ادامه صدرنشینی تیم پرشیان فولاد در لیگ برتر پومسه بانوان
سرمربی تیم تکواندو بانوان پرشیان فولاد گفت: در حالی که 5 هفته از رقابت‌های لیگ برتر تکواندو بانوان در بخش پومسه را پشت سر گذاشتیم، تیممان همچنان در صدر جدول قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، سال گذشته در مسابقات لیگ برتر تکواندو بانوان، بخش پومسه، تیم پرشیان فولاد از استان اصفهان قهرمان شد، تهران به مقام دوم رسید و تیم‌های زنجان و فارس بر سکوی سوم ایستادند.

نماینده استان با اختلاف امتیاز بالا و برتری نسبت به تیم‌های دوم و سوم توانست به این عنوان دست پیدا کند؛ در نهایت هم فنی‌ترین بازیکن و بهترین سرمربی از تیم پرشیان فولاد انتخاب شدند.

اضافه شدن نیو پومسه به مسابقات لیگ برتر

مهسا مردانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: دور اول مسابقات لیگ برتر تکواندو بانوان در بخش پومسه اوایل مرداد ماه سال جاری انجام گرفت و از بیست‌وپنجم مرداد هفته‌های سوم، چهارم و پنجم رقابت‌ها برگزار شدند.

وی افزود: در حالی که 5 هفته از برگزاری مسابقات گذشته تیم ما، پرشیان فولاد، همچنان در صدر جدول است و با انگیزه به کار خود ادامه می‌دهد؛ مهناز مردانی از استان اصفهان نیز سرناظر مسابقات است.

سرمربی تیم تکواندو بانوان پرشیان فولاد عنوان کرد: امسال کارمان سخت‌تر است چون بچه‌هایی که در رده‌های سنی پایین‌تر قرار دارند، هنوز نوپا هستند و این کمی کار ما را سخت می‌کند به خصوص اینکه تیم‌های تهران و فارس خیلی قوی هستند و از رقبای اصلی ما محسوب می‌شوند.

مردانی ادامه داد: از حالا قهرمانی قابل پیش‌بینی نیست چون امسال آیتم جدیدی به نام نیو پومسه (پومسه نوین) در قالب پومسه ترکیبی به مسابقات اضافه شده و همین کار را مشکل کرده است؛ این رقابت‌ها، رقابت‌هایی هستند که جدیدا امسال برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بچه‌های تازه‌کار در تیممان داریم که می‌خواهیم آن‌ها را از پایه در این رشته پرورش دهیم، لازم است که تجربه کسب کنند.

سرمربی تیم تکواندو بانوان پرشیان فولاد اذعان کرد: با این حال امیدوارم صدر جدول را حفظ کنیم و قهرمانی سال گذشته‌مان را تکرار کنیم؛ اگر امسال هم بتوانیم مقام اول را به دست بیاوریم در واقع سه سال متوالی است که قهرمان می‌شویم.

 

پ/ 2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز