رییس هیات بسکتبال استان اصفهان در گفت و گو با برنا:

حضور نامی‌نو در رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال بانوان

۱۳۹۷/۰۶/۱۰ - ۱۴:۰۹:۴۰
کد خبر: ۷۴۸۱۱۲
حضور نامی‌نو در رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال بانوان
رییس هیات بسکتبال استان اصفهان گفت: امسال استان اصفهان با یک نماینده تحت عنوان نامی‌نو در سوپرلیگ بسکتبال بانوان حضور پیدا می‌کند.

جواد داوری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: با توجه به توانمندی‌های بسکتبال بانوان اصفهان تلاش کردیم تا امسال در رقابت‌های سوپرلیگ تیم داشته باشیم به همین خاطر رایزنی‌هایی با باشگاه فرهنگی ورزشی نامی‌نو اصفهان صورت گرفت که در نهایت نتیجه‌بخش بود و حضور نامی‌نو را در سوپرلیگ بسکتبال بانوان قطعی کرد.

وی افزود: در حقیقت با حمایت و همکاری علی طاهری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نامی‌نو اصفهان این امر محقق شد تا استان اصفهان هم امسال در سوپرلیگ بسکتبال بانوان یک نماینده داشته باشد. 

رییس هیأت بسکتبال استان اصفهان عنوان کرد: چند سالی هست که باشگاه‌های مطرح استان که سابقه بلندمدتی در تیم‌داری دارند و از این رشته حمایت می‌کردند به دلیل مشکلات اقتصادی و اهمیت به ورزش فوتبال، نسبت به بسکتبال کم‌توجه شده‌اند و همین باعث شرکت نداشتن تیم‌های اصفهانی در مسابقات سوپرلیگ در هر دو بخش بانوان و آقایان شده است. 

وی ادامه داد: به همین خاطر برای احیای بسکتبال استان تصمیم گرفتیم به سمت باشگاه‌های خصوصی برویم که با تلاش زیاد و حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی نامی‌نو اصفهان این اتفاق خوب رقم خورد.

 داوری بیان کرد: چند سال پیش استان اصفهان در تیم‌های ملی آقایان  بسکتبالیست‌های زیادی داشت که مطرح بودند اما به دلیل حمایت نشدن حضور بازیکنان ما در سطح ملی کم‌رنگ شده و این برای استان پهناور اصفهان یک ضعف است. 

رییس هیات بسکتبال استان اصفهان اضافه کرد: برای اینکه بسکتبال کشور به ارتقا و شرایط آرمانی‌اش برسد و این رشته در همه استان‌ها به خصوص اصفهان به صلابت قبلی خود برگردد باید از جانب مسؤولان به این ورزش نگاه ویژه‌ای شود تا بانوان و آقایان بسکتبالیست و نیز رده‌های پایه با امید و انگیزه بیشتری به فعالیتشان در این رشته ادامه دهند.

داوری خاطرنشان کرد: 12 رده سنی در بخش آقایان و بانوان داریم که تا فینال و قهرمانی هم پیش رفته‌اند و تیم‌ها تلاش خودشان را می‌کنند، به لحاظ بازیکن هم بازیکنان خیلی خوب و توانمندی داریم این نشان می‌دهد که از پتانسیل خوبی در این رشته برخوردار هستیم پس اگر مسؤولان به این مهم توجه نشان دهند و بیشتر حمایت کنند نه تنها بسکتبال اصفهان بلکه بسکتبال کشور به جایگاه واقعی‌اش می‌رسد.

 پ/ 2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز