برنا گزارش می‌دهد؛

تجربه دیگر بانوی گلبالیست اصفهانی در بازی‌های پاراآسیایی

۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۴:۰۹:۴۵
کد خبر: ۷۴۸۹۴۷
تجربه دیگر بانوی گلبالیست اصفهانی در بازی‌های پاراآسیایی
ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی گلبال بانوان گفت: سال 2010 میلادی در بازی‌های پاراآسیایی گوانگ‌جو مقام سوم را کسب کردیم و امسال برای حضور در این رقابت‌ها به جاکارتا می‌رویم.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، ملی‌پوش کم‌بینای اصفهانی رشته گلبال، طیبه استکی، که با سابقه 12 ساله خود در تیم ملی توانسته یک مقام‌سومی بازی‌های پاراآسیایی و 2 عنوان سومی قهرمانی آسیا را به اتفاق هم‌تیمی‌هایش کسب کند، برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا آماده می‌شود.

وی به همراه تیم ملی در یک تورنمنت بین‌المللی به میزبانی سوئد سکوی قهرمانی را فتح کرده و امیدوار است که امسال هم در جاکارتای اندونزی آن موفقیت‌ها تکرار شود.

ما شایسته پیروزی در جاکارتا هستیم

طیبه استکی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: برای شرکت در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا در بخش بانوان من تنها نماینده استان اصفهان در تیم ملی گلبال هستم که به همراه تیم در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنم.

وی افزود: چندمین بار است که تیم ملی گلبال بانوان ایران به این رقابت‌ها اعزام می‌شود، می‌توان به سال 2010 میلادی اشاره کرد که بازی‌های پاراآسیایی در گوانگ‌جو برگزار شد و ما به مقام سوم دست یافتیم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی گلبال بانوان بیان کرد: از دوم تیر ماه سال جاری اردوهای تیم ملی برپا شد و ما هم‌اکنون در حال گذراندن مرحله پنجم این اردوها هستیم و در تهران به سر می‌بریم.

وی ادامه داد: در کل اردوهایمان 7 مرحله است که تا زمان اعزام به مسابقات دو مرحله دیگر آن باقی مانده، اردوهای 7 روزه، 8 روزه، 10 روزه و 11 روزه انجام شده است.

استکی خاطرنشان کرد: در مرحله چهارم اردوها، من فیکس شدم و جزو نفرات اصلی در رقابت‌ها شرکت می‌کنم؛ باید بگویم شرایط اردوها نسبت به قبل بهتر بوده و رضایت‌بخش است.

بازیکن تیم ملی عنوان کرد: همه چیز خوب است و تمریناتمان چه به لحاظ قدرت بدنی، سرعت و استقامت و چه فنی خیلی خوب انجام می‌گیرد؛ در حقیقت برنامه‌های تمرینی خوب و متنوعی برایمان در نظر گرفته شده که همه با تلاش و پشتکار از آن استقبال کرده‌ایم.

وی اذعان کرد: کشورهای چین، ژاپن، کره و تایلند رقبای اصلی‌مان هستند و ما این شایستگی را داریم که بتوانیم مقابلشان نتیجه بگیریم، در واقع مربیان و بازیکنان با همه توان تلاش می‌کنند تا به امید خدا بتوانیم مقامی بهتر از قبل به دست بیاوریم.

پ/ 1

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز