برنا گزارش می‌دهد؛

سطح شنای مدال‌آوردندگان جاکارتا از تیم ملی ایران بالاتر بود

۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۴۵:۳۳
کد خبر: ۷۴۹۳۰۵
سطح شنای مدال‌آوردندگان جاکارتا از تیم ملی ایران بالاتر بود
بازیکن اصفهانی تیم ملی شنا گفت: شناگران کشورهای ازبکستان و قزاقستان خیلی خوب تمرین کرده بودند همچنین کشورهای چین، ژاپن و سنگاپور توانستند مقام های اول تا هشتم مسابقات آسیایی جاکارتا را کسب کنند که سطح شنای آن ها بالاتر از شنای تیم ملی ایران بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، علیرضا یاوری سال قبل توانست در مسابقات 2017 ترکمنستان مدال برنز را کسب کند. وی تابستان امسال  در مسابقات تایلند برای کسب ورودی المپیک جوانان در یکی از رشته ها مقام اول و در دو رشته دیگر مقام دوم را کسب کرد همچنین یاوری توانست 5 مرتبه ورودی المپیک جوانان را به دست آورد.

علیرضا یاوری در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان راجع به بازی های 2018 جاکارتا اندونزی اظهار کرد: در بازی های آسیایی جاکارتا فاصله شنای تیم ملی ایران با آسیا زیاد است. با این که در این مسابقات رکوردهای خوبی به دست آمد اما رتبه های کسب شده، خوب نبود. در جایگاه 22 ام ایستادم و از راه‌یابی به فینال بازماندم.

وی با اشاره به اینکه توانستیم رکوردهای 9 سال گذشته را ارتقا دهیم، ادامه داد: مسابقات آسیایی در سطح مسابقات جهانی و المپیک  و سطح مسابقات بسیار بالا است در واقع کسی که در مسابقات آسیایی مقام کسب می کند قطعا جزو 8 نفری است که به فینال المپیک راه پیدا می‌کند.

ملی پوش اصفهانی تیم شنا بیان کرد: شناگران کشورهای ازبکستان و قزاقستان خیلی خوب تمرین کرده بودند همچنین کشورهای چین، ژاپن و سنگاپور توانستند مقام های اول تا هشتم مسابقات آسیایی جاکارتا را کسب کنند که سطح شنای آن ها بالاتر از شنای تیم ملی ایران بود.

یاوری در خصوص سطح آمادگی خود اذعان کرد: در 200 متر و 100 متر آزاد، رکوردهایی کسب شد که نسبت به سال قبل بسیار بهتر بود اما اگر می خواهیم به مدال بازی های آسیایی بعدی دست پیدا کنیم باید کشورهایی که در این رشته مقام کسب می کنند، رصد شوند.

وی ادامه داد: یک شناگر می تواند برای کاروان ورزشی خود، چندین مدال کسب کند در حالی که ورزشکاران رشته های دیگر تیمی تنها می‌توانند یک مدال کسب کنند.

 

س/ 3

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز