گلر تیم فوتبال ذوب آهن:

بازی را خوب تمام نکردیم

۱۳۹۷/۰۶/۲۲ - ۲۲:۲۲:۲۶
کد خبر: ۷۵۲۹۳۴
بازی را خوب تمام نکردیم
گلر تیم فوتبال ذوب آهن گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی بود، ما برای برد آمده بودیم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که این شرایط پیش آمد. تمرین و بازی را خوب شروع کردیم، اما بازی را خوب تمام نکردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، رشید مظاهری پس از باخت تیمش در دیدار ذوب‌آهن و پدیده در رقابت‌های جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فکر می‌کنم بازی خوبی بود، ما برای برد آمده بودیم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که این شرایط پیش آمد.  تمرین و بازی را خوب شروع کردیم، اما بازی را خوب تمام نکردیم.

 وی ادامه داد: امیدوارم که در بازی‌های لیگ‌برتر بهترین نتیجه را بگیریم و بازیکنان تیم شروع خوبی را داشته باشند باید محکم تمرین و کار کنیم و به بازی‌های آینده امیدوار باشیم.

گلر تیم قوتبال ذوب‌آهن درباره عنوان شدن دلایل خانوادگی برای حضور نداشتن در تیم‌ملی و اینکه آیا او در اردوهای دیگر تیم‌ملی حضور دارد یا نه، ادامه داد: من نمی‌توانم بگویم اردوهای دیگر هستم یا نه باید کار و تمرین کنم، اما با خود کی‌روش صحبت کردم و شرایطم را برایش توضیح دادم، یک مشکل شخصی دارم چون پسرم جراحی داشت و پس‌فردا هم جراحی دیگری دارد و باید کارهایش را انجام دهم.

ق/ 3

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز