سرمربی تیم تکواندو بانوان کوان در گفت و گو با برنا:

مرحله دوم مسابقات سرنوشت‌ساز است/ با بهترین‌ها مبارزه می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۶:۱۷
کد خبر: ۷۵۹۵۱۰
مرحله دوم مسابقات سرنوشت‌ساز است/ با بهترین‌ها مبارزه می‌کنیم
سرمربی تیم تکواندو بانوان کوان گفت: در مرحله نخست مسابقات لیگ تکواندو کشور در بخش کیوروگی صدر گروه خودمان قرار گرفتیم و صعود کردیم، مرحله دوم برایمان بسیار اهمیت دارد چون تکلیفمان را در ادامه مشخص می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، لیگ تکواندو بانوان کشور در بخش کیوروگی سال گذشته با حضور 15 تیم برگزار شد که در مبارزاتی سخت نهایتا تیم‌های برتر معرفی شدند؛ تیم کوان نماینده استان اصفهان نیز در جمع سکوداران قرار گرفت.

کن به مقام اول دست یافت، کوان بر سکوی دوم ایستاد و نایب‌قهرمان شد و تیم قزوین عنوان سومی را دریافت کرد؛ امسال هم مسابقات انجام می‌شود باید منتظر باشیم و ببینیم تیم‌ها چطور عمل می‌کنند و در نهایت چه نتایجی را به دست می‌آورند. 

با توجه به اینکه تیم کوان از استان اصفهان امسال هم در رقابت‌ها حضور دارد و تا به اینجای کار خوب ظاهر شده، باید دید در پایان چه خواهد کرد.

کن و بام‌لند رقبای اصلی‌مان هستند

ناهید امیری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: نحوه برگزاری مسابقات لیگ کشور امسال کمی متفاوت شده و رقابت‌ها به صورت گروهی انجام می‌گیرد؛ از ابتدا دو گروه الف و ب تشکیل شد که تیم کن قهرمان سال گذشته سرگروه تیم الف و تیم کوان نایب‌قهرمان سال گذشته سرگروه تیم ب شدند.

وی افزود: در کل 16 تیم حضور پیدا کردند که 8 تیم در گروه الف و 8 تیم در گروه ب قرار داده شدند؛ مرحله اول رقابت‌ها بیست‌وهشتم تیر ماه سال جاری برگزار شد که در نهایت از هر گروه 4 تیم صعود کردند.

سرمربی تیم تکواندو بانوان کوان ادامه داد: ما در گروه خودمان به عنوان تیم صدرنشین بالا آمدیم، تیم کن هم در گروه خود اول شد و به مرحله بعد راه پیدا کرد؛ مرحله دوم رقابت‌ها 19 مهر ماه سال جاری انجام می‌گیرد.

وی عنوان کرد: مسابقات امسال سطح بالاتری دارد، با توجه به اینکه بچه‌ها در مسابقات سال قبل هم شرکت کرده بودند از نظر فنی سطح کیفی رقابت‌ها خیلی بالا آمده؛ به جرأت می‌توانم بگویم تیم‌ها خیلی خوب شدند و رقابت بین این‌ها واقعا سخت است.

امیری در ادامه بیان کرد: با این حال بازیکنان اصفهان با تلاششان و همتی که داشتند همچنین انگیزه خوبشان توانستند از این مرحله بالا بیایند البته با در نظر گرفتن این موضوع که رقابت امسال خیلی سخت شده و کار دشوار است.

وی اضافه کرد: سال گذشته هم کار سختی را داشتیم اما امسال خیلی سخت‌تر از سال قبل شده چون تیم‌ها سطحشان بالاتر رفته است.

سرمربی تیم تکواندو بانوان کوان خاطرنشان کرد: تیم‌های کن و بام‌لند رقبای اصلی ما هستند که بام‌لند هم یک تیم تهرانی است؛ همه بازیکنان ما بومی هستند اما این تیم‌ها ملی‌پوش زیاد دارند و بهترین‌ها را در اختیار گرفتند.

وی اذعان کرد: در واقع ما باید با بهترین‌ها رقابت کنیم؛ اینکه در پایان لیگ چه نتیجه‌ای می‌گیریم، پیش‌بینی خیلی سخت است واقعا نمی‌دانم، امیدوارم بتوانیم اول شویم اگر بچه‌ها همت کنند اما باز هم نمی‌توان با اطمینان صحبت کرد چون سطح بازیکنان تیم‌های مدعی بالا است، این امید را دارم که سرنوشتمان با یک نتیجه خوب رقم بخورد.   

پ/ 1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز