دبیر سمن گلبرگ زندگی موفق:

مردم از هزینه‌های بالای مشاوره گله‌مندند

۱۳۹۷/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۷:۵۳
کد خبر: ۷۶۰۱۲۶
مردم از هزینه‌های بالای مشاوره گله‌مندند
دبیر سمن گلبرگ زندگی موفق گفت: اکثر افرادی که به ما مراجعه می‌کردند از هزینه‌های بالای مشاوره گلایه‌مند بودند چون مشاوره باید ادامه دار شود و آن‌ها از پس هزینه‌ها برنمی‌آیند و به همین خاطر بدون مشاوره ازدواج می‌کنند، بعد از ازدواج متوجه می‌شوند که کاش به مشاوره می‌رفتند.

مولود پاکرو در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان با بیان اینکه از هر 10 ازدواج، سه ازدواج منجر به طلاق می‌شود، اظهار کرد: موسسه ما در زمینه تحکیم ازدواج و خانواده فعالیت دارد، باید فرهنگ‌سازی شود که با این وضعیتی که جامعه ما دارد چگونه ازدواج صحیح و سالم صورت بگیرد ما سعی کردیم با کارگاهی که برای پیش از ازدواج، حین ازدواج و پس از ازدواج تشکیل می‌شود، آگاه‌سازی‌های لازم را انجام و افکار صحیح را بین افراد جامعه ترویج دهیم.

وی درباره فعالیت موسسه خود خاطرنشان کرد: اوایل فعالیت موسسه مجوز نداشت و ما از شهریور سال گذشته فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کردیم، در باغ بانوان و مرکزهای دیگر کارگاه مشاوره می‌گذاشتم.  بخاطر اینکه هزینه مشاوره‌ها بالا است بسیاری از مردم به مشاوره نمی‌رفتند و در واقع این آگاهی رسانی انجام نمی‌شود، ازدواج می‌کنند و پس ازدواج نیز همین مسیر اشتباه را طی می‌کنند.

دبیر سمن گلبرگ زندگی موفق افزود: اکثر افرادی که به ما مراجعه می‌کردند از هزینه‌های بالای مشاوره گلایه‌مند بودند چون مشاوره باید ادامه دار شود و آن‌ها از پس هزینه‌ها برنمی‌آیند و به همین خاطر بدون مشاوره ازدواج می‌کنند، بعد از ازدواج متوجه می‌شوند که کاش به مشاوره می‌رفتند. به همین دلیل تصمیم گرفتم که در زمینه ازدواج و تحکیم خانواده فعالیت کنم به همین خاطر این موسسه تشکیل دادم و کارگاه برگزار کردم.

پاکرو با بیان انکه دفتر موسسه در خمینی شهر است، ادامه داد: کارگاه‌هایی که تا کنون برگزار شده، بازدهی بسیار خوبی داشته است.

ق/ 2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز