هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور؛

استنلی درخشید، سپاهان نجات یافت

۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۸:۲۵:۳۳
کد خبر: ۷۶۶۴۶۶
استنلی درخشید، سپاهان نجات یافت
در وقت های اضافی استنلی به نجات سپاهان آمد و خطای مدافع نساجی بر روی استنلی ضربه پنالتی را برای طلایی پوشان رقم زد که این پنالتی با ضربه وی به گل تبدیل شد و سپاهان با نتیجه سه بر دو، سه امتیاز بازی را بدست آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، در  هفته نهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز دو تیم سپاهان و نساجی مازندران در نقش جهان به مصاف هم رفتند که در دقایق اولیه نیمه اول دو تیم خوب ظاهر شدند ولی این  بازیکنان نساجی بودند که در یک ضد حمله در دقیقه 10 توسط سجاد آشوری  توانستند دروازه  نیازمند را باز کنند و شک عجیبی را به تماشاگران سپاهانی وارد نمایند.

در ادامه نیمه اول  استنلی به یاری طلایی پوشان شتافت و در دقیقه 16 توانست سپاهان را به بازی برگرداند و با ارسال مهرداد محمدی صاحب توپ شد و با ضربه سری دقیق بازی را به تساوی کشاند.

نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که تیم نساجی موقعیتی تک به تک بر روی دروازه نیازمند خلق کرد که با واکنش زیبای نیازمند این توپ به کرنر رفت. در ادامه نیمه دوم دو تیم بازی پایا پایی را انجام دادند اما این سجاد شهباززاده بود که در دقیقه 83 با ضربه سر خود  سانتر سعید آقایی را به دروازه لک هدایت کرد و نتیجه را به نفع طلایی پوشان تغییر داد.

این پایان بازی نبود و در وقت های اضافه  فرشاد فرجی دریافت ناقص پیام نیازمند را به گل تبدیل کرد و بازی را به تساوی  دو بر دو کشاند. در ادامه وقت های اضافی استنلی بار دیگر به نجات سپاهان آمد و خطای مدافع نساجی بر روی استنلی ضربه پنالتی را برای طلایی پوشان رقم زد که این پنالتی با ضربه استنلی به گل تبدیل شد و سپاهان با نتیجه  سه بر دو، سه امتیاز بازی را بدست آورد.

 

حواشی:

دو تیم با در دست داشتن بنری به مناسبت هفته تربیت بدنی به میدان آمدند.

پیش از شروع این دیدار تعدادی از معلولین برای تماشای این مسابقه پشت درب های ورزشگاه حضور داشتند.

10 هزار تماشاگر برای تماشای این دیدار و تشویق تیم سپاهان به ورزشگاه آمده ند.

تعداد اندکی از هواداران نساجی به نقش جهان آمده و به تشویق تیم شان می پردازند.

تیم نساجی پیش از شروع نیمه دوم با تاخیر 4 دقیقه ایی به زمین آمد.

جواد نکونام  و عوامل تیم نساجی  بر روی یک صحنه خطا به شدت به داور بازی اعتراض کردند.

بازیکنان و نیمکت نشینان تیم نساجی بعد از زدن گل دوم تیم شان به خوشحالی زیادی پرداختند.

امیر قلعه‌نویی در پایان بازی مورد تشویق تماشاگران سپاهانی قرار گرفت.

د/ 1

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز