مربی تیم اسکواش پسران استان اصفهان:

اصفهان میزبان المپیاد اسکواش کشور در بخش پسران است

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۶:۳۳
کد خبر: ۷۶۷۱۷۴
اصفهان میزبان المپیاد اسکواش کشور در بخش پسران است
مربی تیم اسکواش پسران استان اصفهان گفت: مسابقات نخبگان یا مستعدین کشور قرار است در دو رده سنی کمتر از 13 و 15 سال در بخش پسران به میزبانی استان اصفهان و در بخش دختران به میزبانی استان مرکزی شهرستان اراک برگزار ‌شود.

مسلم نجفی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان درباره مسابقات المپیاد اسکواش کشوری اظهار کرد: مسابقات نخبگان یا مستعدین کشور قرار است در دو رده سنی کمتر از 13 و 15 سال در بخش پسران به میزبانی استان اصفهان و در بخش دختران به میزبانی استان مرکزی شهرستان اراک برگزار ‌شود.

وی با اشاره به اعضای تیم‌های دختران و پسران استان بیان کرد: اعضای تیم پسران اصفهان شامل محمد چنگانیان، محمدسالار کریمی، مهدی عصاری و محمدرضا جعفری‌نژاد و در بخش دختران، منصوره کلباسی، زهرا فخر، نازنین زهرا دادخواه و پرنیان نجفی منتخبین استان اصفهان برای حضور در این مسابقات هستند.

مربی تیم اسکواش پسران استان اصفهان با اشاره به اردوهای تیم اسکواش تا زمان شروع بازی خاطرنشان کرد: اردوهای پسران از۲۰ روز پیش آغاز سد و تا اواخر آبان‌ماه ادامه خواهد داشت، مسابقات اواخر آبان‌ماه تا دوم آذرماه برگزار می‌شود.

نجفی افزود: تا زمان شروع رقابت‌های اسکواش و در مدت یک‌ماه باقی مانده تا شروع مسابقات حداقل دو اردوی برون استانی خواهیم داشت، غیر از مسابقات مقطعی که برای آمادگی بچه‌های تیم در این چند روز خواهیم داشت اردوهای ما در این ۵۰ روز ادامه دارد.

 وی با اشاره به حضور تیم‌ها در این دوره از رقابت‌ها تصریح کرد: به احتمال بسیار زیاد، اکثر استان‌ها در این مسابقات شرکت می‌کنند، به دلیل اینکه تاکید فدراسیون روی جوانان است و مسابقات داخلی بیشتر استان‌ها در حال برگزاری است  تا نفرات نهایی برای حضور در این مسابقات مشخص شود.

مربی تیم اسکواش پسران استان اصفهان گفت: آخرین اخباری که به دست ما رسیده استان‌هایی مانند تهران، آذربایجان شرقی، استان مرکزی و گیلان مسابقات داخلی خود را برگزار کردند، به تبع استان‌های دیگر نیز تا ۱۵ آبان که آخرین فرصت اعلام نفرات است تیم‌ها مشخص  و به فدراسیون معرفی می‌شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز