سرمربی تیم دوومیدانی بانوان سپاهان در گفت‌وگو با برنا؛

با ادامه حمایت‌ها در آینده به سکو می‌رسیم/ اهمیت جوانگرایی در لیگ برتر ۹۷

۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۰۹:۱۰:۳۳
کد خبر: ۷۶۷۵۴۸
با ادامه حمایت‌ها در آینده به سکو می‌رسیم/ اهمیت جوانگرایی در لیگ برتر  ۹۷
سرمربی تیم دوومیدانی بانوان سپاهان گفت: اگر باشگاه به حمایت خود ادامه دهد و برای سال آینده دوومیدانی‌کاران ملی‌پوش و رکورددار استان را جذب کند، می‌توانیم به تصاحب سکو هم امیدوار باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، لیگ برتر دوومیدانی بانوان چند سالی هست که مسابقاتش برگزار می‌شود اما سپاهان به عنوان نماینده استان اصفهان امسال برای نخستین بار حضور را تجربه کرد، در واقع با حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان این تیم راهی رقابت‌ها شد و خوب عمل کرد.

مسابقات از اول مهر ماه سال جاری آغاز و در روزهای دوم و سوم، چهاردهم و پانزدهم و بیست‌وهشتم و بیست‌ونهم این ماه پیگیری شد؛ 193 ورزشکار رشته دوومیدانی در قالب 9 تیم در رقابت‌ها شرکت کردند دوهای سرعت، دوهای استقامت و نیمه استقامت، پرش‌ها، پرتاب‌ها، دوهای امدادی و پیاده‌روی ماده‌هایی بودند که شرکت‌کنندگان در آن‌ها به رقابت پرداختند؛ نهایتا هم با معرفی تیم‌های برتر پرونده لیگ در سال 97 بسته شد.

تیم دانشگاه آزاد به مقام اول رسید، آسان پرداخت دوم شد و غفاری تاکستان بر سکوی سوم ایستاد، سپاهان نیز در رتبه چهارم قرار گرفت.

نوجوانان و جوانان آینده دوومیدانی اصفهان هستند

شکوفه نصیریان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: سال‌های قبل قهرمانان این رشته در یک یا دو تیم تجمع کرده بودند و تعداد تیم‌های شرکت‌کننده هم کمتر بود اما امسال تیم‌ها با تعداد بیشتری حضور پیدا کردند و دوومیدانی‌کاران قهرمان نیز در اکثر تیم‌ها پخش بودند همین کمی ما را غافلگیر کرد و باعث شد کارمان سخت شود.

وی افزود: بانوان دوومیدانی‌کار ملی‌پوش و رکورددار استان اصفهان در تیممان حضور نداشتند و ما تنها با بچه‌های بومی خود استان در رقابت‌ها شرکت کردیم همچنین اکثر این بازیکنان رده‌های سنی نوجوانان و جوانان هستند و حضور در مسابقات اولین تجربه‌شان بود به همین خاطر کسب این نتیجه، رضایت‌بخش بود و من به عنوان مربی از تیمم راضی هستم.

سرمربی تیم دوومیدانی بانوان سپاهان با اشاره به اهمیت جوانگرایی در لیگ برتر امسال، تأکید کرد: یکسری از بازیکنان در مسابقات رکورد نوجوانان و جوانان را شکستند و همین نشان می‌دهد که به این رده سنی باید توجه بیشتری شود به خصوص دوومیدانی‌کاران نوجوان و جوان اصفهانی که پشتوانه‌های این ورزش در استان محسوب می‌شوند و آینده دوومیدانی اصفهان هستند پس مسؤولان با سرمایه‌گذاری روی این افراد می‌توانند آینده خوبی را برای این رشته در استان اصفهان رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: در کشور نسبت به رشته دوومیدانی کمی بی‌توجهی شده اما این ورزش قابلیت این را دارد که نتایج خوبی کسب کند تنها نیاز به حمایت بیشتری دارد.

نصیریان اذعان کرد: از زحمات مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، رییس هیأت دوومیدانی استان اصفهان و همچنین هیأت مدیره باشگاه سپاهان قدردانی می‌کنم و امیدوارم این حمایت‌ها در سال‌های آینده هم ادامه پیدا کند چراکه اگر شرایط حضور بانوان دوومیدانی‌کار ملی‌پوش و رکورددار استان اصفهان را در این تیم مهیا کنیم در لیگ برتر سال بعد می‌توانیم به تصاحب سکو هم امید داشته باشیم.

پ/ 1    

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز