هفته دهم لیگ برتر فوتبال؛

سرنوشت ذوب آهن و پیکان در گرو سه امتیاز

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۳:۱۳
کد خبر: ۷۶۸۶۶۹
سرنوشت ذوب آهن و پیکان در گرو سه امتیاز
تقابل دو تیم ذوب آهن و پیکان می تواند یکی از حساس ترین بازی های هفته دهم باشد، حال باید پنج شنبه دید که سه امتیاز این دیدار می تواند برای کدام تیم سرنوشت ساز شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، هفته دهم لیگ برتر از روز پنج شنبه با بازی دو تیم ذوب آهن و پیکان در ورزشگاه فولاد شهر راس ساعت 16:15 می‌شود.

تقابل دو تیم ذوب آهن و پیکان می تواند یکی از حساس ترین بازی های هفته دهم باشد. ذوبی ها که هفته های خوبی را پشت سرنگذاشته اند و با بازی های نه چندان تاثیر گذارشان وضعیت جالبی در جدول رقابت ها ندارند، امید به کسب سه امتیاز این مسابقه در ورزشگاه خانگی می تواند آن ها را از این مهلکه نجات دهد.

از طرفی شاگردان جلالی با یک بازی کم تر و کسب 15 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند و تفکرات معلم بر این است که با گرفتن سه امتیاز در زمین حریف بتواند پیکان را به صدر جدول نزدیک کند.

اما  ذوب آهن که این روزها وعده  بهتر شدن  را می دهد در هفته های گذشته نشان داده که در حملات و فاز هجومی ضعیف عمل کرده است و خط حمله این تیم تمام کننده موقعیت های ایجاد شده بر روی دروازه حریفانشان نبوده اند. از سوی دیگر پیکان در فاز دفاعی از تکتیک خاصی برخوردار بوده و با 4 گل خورده تا این جای فصل می توان خط  تدافعی  پیکان را یک سد مستحکم در برابر مهاجمان  ذوبی دانست.

حال باید پنج شنبه دید که سه امتیاز این دیدار می تواند برای کدام تیم سرنوشت ساز باشد.

 

محرومان و مصدومان دو تیم:

ذوب آهن در این دیدار هم محمد مهدی نژاد را به دلیل مصدومیت  همراه ندارد اما پیکان بدون هیچ محروم و مصدومی به فولاد شهر برای این دیدار می آید.

 

داوران دیدار ذوب آهن و پیکان

داور:علی صفایی

کمک داوران :علیرضا ایلدروم ، محمدرضا مدیرروستا ، علی بای

ناظر: حیدر شکور

 

ترکیب احتمالی تیم ذوب‌آهن:

رشید مظاهری، وحید محمدزاده، عارف غلامی، میلاد فخرالدینی، حمید ملکی، حمید بوحمدان، محمدزبیر نیک نفس، سیدمحمدرضا حسینی، محسن مسلمان ،ابوذر صفرزاده و ماریون سیلوا

 

سرمربی: امید نمازی‌زاده

ترکیب احتمالی تیم پیکان:

وحید شیخ‌ویسی، سجاد مشکل‌پور، محمد قاضی ، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، مگنو باتیستا، مهدی مومنی، شاهین ثاقبی، فراز امامعلی و حجت حق‌وردی

سرمربی: مجید جلالی

به گزارش برنا سایر دیدار های هفته دهم به شرح زیر است:

 

پنج‌شنبه 3 آبان ماه

نساجی مازندران - ماشین سازی تبریز

نفت مسجد سلیمان - پدیده

جمعه 4 آبان ماه

استقلال تهران - سپاهان

تراکتورسازی - سپیدرود

پارس جنوبی جم - صنعت نفت آبادان

فولاد - استقلال خوزستان

شنبه 5 آبان ماه

سایپا – پرسپولیس

د/ 2

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز