پایان هفته اول رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان؛

شروع موفق نامی‌نو در اولین گام / نارسینا حرفی برای گفتن نداشت

۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۵:۰۴:۴۷
کد خبر: ۷۶۹۰۰۰
شروع موفق نامی‌نو در اولین گام / نارسینا حرفی برای گفتن نداشت
کاپیتان تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اصفهان گفت: در اولین بازی‌مان مقابل نارسینا تهران توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و به برد برسیم.

معصومه اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: امروز در تهران اولین بازی‌مان را در لیگ برتر مقابل نماینده این شهر، نارسینا، انجام دادیم و 72 بر 54 بردیم.

وی افزود: درست است تیم نارسینا تازه وارد لیگ برتر شده اما مربی خیلی خوبی را در اختیار دارد و بازیکنانش هم بازیکنان جوان و زحمتکشی هستند؛ تیم ما چون اولین مسابقه بود صد در صد هماهنگی را نداشت ولی می‌تواند بازی به بازی بهتر شود و با تلاش خودش را به هدفی که دارد، نزدیک کند.

کاپیتان تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اصفهان عنوان کرد: از همان کوارتر اول جلو بودیم، هر کوارتر بینمان 10 امتیاز اختلاف بود اما در کوارتر سوم و چهارم این اختلاف امتیاز بیشتر شد و نهایتا هم ما با این نتیجه به برد رسیدیم، چون بازی اول بود در هر کوارتر اشتباهاتی داشتیم و سعی‌مان این است که برای مسابقات بعد بیشتر روی همین اشتباهات کار کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی بیان کرد: قبل از شروع مسابقات بازی‌های تدارکاتی که انجام دادیم همان‌طور که از اسمش هم پیدا است خیلی به ما کمک کرد، تاکتیک‌ها و برنامه‌هایی را که در نظر داشتیم در آن رقابت‌ها پیاده کردیم، کم و کاستی‌هایی هم که در آن بازی‌ها بود سعی کردیم در این مسابقه آن اشتباهات را نداشته باشیم و خیلی بهتر عمل کردیم.

اسماعیل‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به مسابقه امروز، تیممان جا دارد که بهتر شود و این هماهنگ شدن کمی زمان می‌برد در کل بازی اول بود و استرس شروع رقابت‌های لیگ برتر برای همه ما وجود داشت چراکه می‌خواستیم یک شروع خیلی خوب داشته باشیم، با آنالیزی که خواهیم داشت اشکالات هم برطرف می‌‌شود.     

پ/ 2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز