پایان هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان؛

شکست پتروآموت مقابل سپاهان / زردپوشان با روحیه به استقبال دربی می‌روند

۱۳۹۷/۰۸/۰۴ - ۱۸:۰۶:۲۶
کد خبر: ۷۶۹۲۴۴
شکست پتروآموت مقابل سپاهان / زردپوشان با روحیه به استقبال دربی می‌روند
سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: با توجه به اینکه اشتباهات فردی بازیکنانمان به طور کامل برطرف نشده توانستیم بازی مقابل پتروآموت بوشهر را ببریم.

اعظم قینانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: جمعه میزبان پتروآموت پویا بوشهر بودیم و 25 بر 17 این تیم را شکست دادیم.

وی افزود: نیمه اول را همانند بازی‌های قبل که اشتباهات فردی داشتیم در نهایت مساوی تمام کردیم به این صورت که تا دقیقه 15 نیمه اول 7 بر 2 جلو بودیم اما همان اشتباهات فردی بازیکنانمان سبب شد 8-8 در این نیمه از زمین بیرون بیاییم.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان عنوان کرد: در نیمه دوم با توجه به سرعت و دفاع خوب تیم توانستیم نتیجه بهتری بگیریم و نهایتا به برد برسیم؛ پتروآموت هم خیلی خوب ظاهر شد در نیمه اول واقعا خوب بازی کرد و در نیمه دوم از موقعیت‌هایی که داشت به خوبی استفاده کرد اما بچه‌های ما بیشترین تلاش را در نیمه دوم داشتند و نتیجه گرفتند.

وی بیان کرد: در تمام مسابقاتی که تا اینجا داشتیم و اینکه تنها یک بازی دیگر مانده به پایان نیم‌فصل، باید بگویم همه تلاش کارگروه سپاهان این بوده که اشتباهات فردی بازیکنان را برطرف و تصحیح کند متأسفانه هنوز به آن نقطه‌ای که ما می‌خواهیم، نرسیدیم که واقعا بچه‌ها بدانند در چه موقعیتی از دریبل‌هایشان استفاده کنند، رانینگ نکنند و پاس خوب بدهند؛ یک مقدار آن شتاب و عجله باعث شده روند خوب سپاهان به آن نتیجه مورد انتظار نرسد.

قینانی خاطرنشان کرد: شرایط برای ما کمی متفاوت شده از آنجایی که امروز تأسیسات با یک اختلاف امتیاز لارستان را برد و ذوب‌آهن با گچساران مساوی کرد و با این نتیجه بالاتر از ما در جدول قرار گرفت، یک مقدار کار ما را در ادامه سخت کرد.

وی ادامه داد: چون ما تیم‌های اصفهانی برای قرار گرفتن در جایگاه سومی، چهارمی و پنجمی با هم رقابت داشتیم اینجا کمی ما به مشکل برخوردیم امیدوارم در بازی مقابل ذوب‌آهن یک نتیجه خوب بگیریم.      

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز