پایان هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان؛

شیرینی برد در اولین بازی خانگی/ نامی‌نو مهمانش را با باخت بدرقه کرد

۱۳۹۷/۰۸/۱۰ - ۲۱:۲۴:۲۸
کد خبر: ۷۷۱۳۵۴
شیرینی برد در اولین بازی خانگی/ نامی‌نو مهمانش را با باخت بدرقه کرد
بازیکن تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اصفهان گفت: توانستیم خانه بسکتبال بندرعباس را در اصفهان شکست دهیم و برنده بازی باشیم.

مژگان خدادادی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: در بازی امروز ما میزبان بودیم و 71 بر 43 تیم خانه بسکتبال بندرعباس را مغلوب کردیم و به برد رسیدیم.

وی افزود: هنوز اول راه هستیم که البته با توجه به جوان بودن و کم‌سن‌وسال بودن بازیکنان تیم و اینکه اکثرا بومی هستند، فرصت هست که به هماهنگی لازم برسیم اما زمان‌بر است در واقع برای اینکه مربی اهدافش را پیاده کند رسیدن به این هماهنگی نیاز به زمان دارد به همین خاطر در مرحله‌ای هستیم که بیشترین تلاشمان برطرف کردن ضعف‌هایمان است تا بتوانیم در بازی‌های بعدی آن‌ها را به نقاط قوت تبدیل کنیم.

بازیکن تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اصفهان اضافه کرد: مربی از همه بازیکنان استفاده می‌کند نه اینکه صرفا یک تعداد بازیکن فیکس در زمین بگذارد و تیم را هجومی کند که گفته شود تیم به این صورت تیم خوبی است، خیر این‌طور نیست و تقریبا به همه بازیکنان فرصت بازی کردن را می‌دهد.

وی تصریح کرد: اهدافمان بلندمدت است، برنامه‌هایی که مربیان دارند برای روبه‌رو شدن با تیم‌هایی است که آن‌ها را حریفان اصلی‌مان می‌دانیم به عنوان مثال تیم بهمن که در گروه خودمان است و تیم خیلی خوب و قوی هم هست.

خدادادی بیان کرد: در کل بازی‌ها خیلی نوسان دارد و این روی تیم هم تأثیر می‌گذارد امیدوارم که ضعف‌هایمان را از بین ببریم و به نقاط قوت تبدیل کنیم تا بتوانیم در مسابقات مهم برابر تیم‌های قوی‌تر یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم.

وی عنوان کرد: من خودم تجربه حضور در تیم بندرعباس را داشتم و یک سال برای این تیم بازی کردم، بازیکنانش اکثرا بومی هستند و از فیزیک و قدرت‌بدنی بالایی برخوردارند و تقریبا چندین سال است که ارنج تیم همین بازیکنان هستند یعنی خیلی بازیکن غیربومی جذب نکردند معمولا با همین بسکتبالیست‌ها در رقابت‌ها حاضر می‌شوند، امروز هم مقابل ما همان بازیکنان فیکسشان بازی کردند.

این بازیکن ادامه داد: تیم نسبتا خوبی است اما مهره‌های تمام‌کننده‌ای ندارد که بخواهد جایگاه خاصی را داشته باشد، بندرعباس در آن سال‌هایی که بازیکن خارجی و غیربومی داشت از مدعیان بود خود من که یک سال آنجا بودم تیم سوم شد و قوی کار می‌کرد؛ فکر می‌کنم امسال بیشتر تلاش می‌کند که در لیگ بماند و به نظر من همین خودش ارزشمند است چراکه بازیکن غیربومی ندارد و با بازیکنان بومی خودش بازی می‌کند؛ در حقیقت با سرمایه‌گذاری که صورت دادند نشان می‌دهد مسؤولان ورزش این استان به فکر هستند تا این سرمایه‌ها از بین نرود و این خیلی خوب است، حتما لزومی هم ندارد که همه تیم‌ها بازیکن خارجی و غیربومی بگیرند تا جزو مدعیان باشند، برای بازیکنان بومی خودشان هزینه می‌کنند تا سرمایه‌ای برای آینده‌شان باشد.

وی خاطرنشان کرد: در کل مسابقه امروز، مسابقه خوبی بود و داورها هم کنترل خوبی روی بازی داشتند با اینکه برخوردها در زمین وجود داشت که طبیعی هم هست، داوران خیلی خوب کنترل کردند تا اتفاقی پیش نیاید و همه چیز خوب بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز