رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری سارق داخل خودرو در اصفهان

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۰۹:۲۰:۴۰
کد خبر: ۷۷۲۱۳۴
دستگیری سارق داخل خودرو در اصفهان
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری یک سارق حرفه ای داخل خودرو و کشف 32 فقره سرقت در غرب شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سرهنگ سعید سلیمیان اظهار کرد: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر سرقت داخل خودرو در محدوده غرب شهر اصفهان ،شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با بررسی کارآگاهان مشخص شد یک سارق با پرسه زنی در خیابان اقدام به سرقت از داخل خودرو های پارک شده در کنار خیابان که ایمنی پایینی دارند می کند که او را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیر شده در بازجویی های پلیس به 32 فقره سرقت داخل خودرو در منطقه غرب شهر "اصفهان" اعتراف کرد، اظهار داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان به همشهریان توصیه کرد: هنگام ترک خودرو خود دقت کنند که درها و شیشه ها کاملا بسته باشد و اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان و قفل سوئیچی و یا قفل پدال و سایر وسایل بازدارنده مجهز کنید، وسایل شخصی (کیف، اسناد و مدارک) و اموال با ارزش خود را داخل خودرو، به ویژه روی صندلی و در معرض دید نگذارید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز