رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

چشم امید مسئولان نظام باید به ملت باشد

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۳:۰۰:۳۴
کد خبر: ۷۷۲۲۸۵
چشم امید مسئولان نظام باید به ملت باشد
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: چشم امید مسئولان نظام باید به ملت باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، پیش از ظهر امروز حجت‌‌الاسلام سید ناصر موسوی‌لارگانی در راهپیمایی 13 آبان اظهار کرد: اگر روزی امام خمینی امریکا را شیطان بزرگ قلمداد کرد و گفت امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، امروز این حرف‌ها عملاً برای ما روشن شده و با گذشت 40 سال علی‌رغم توطئه‌های زیادی که امریکای جنایتکار و صهیونیسم غاصب و آل‌سعود علیه نظام جمهوری اسلامی داشتند انقلاب همواره استوارتر از گذشته بوده است و مردم همواره در صحنه‌های یوم‌الله حضور یافتند.

وی افزود: یوم‌الله 13 آبان روز مقابله دانش‌آموزان با استکبار جهانی و دست نشانده ‌آن‌ها قبل از انقلاب یعنی رژیم سفاک پهلوی است و امروز شما برای این‌که فریاد مرگ بر آمریکایی که از شروع انقلاب با ما بوده اینجا جمع شده‌اید.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: اگر امام در چنینی روزی در سال43 تبعید شد توطئه آمریکاست و از شروع نهضت انقلاب شروع شده است اگر در سال57 به دستور رژیم پهلوی دانش‌آموزان را به گلوله می‌بندد، دستور همان جنایتکاران است که نگذارند انقلاب به پیروزی برسد.

وی ادامه داد: همانطور که قبلاً با کودتای 28 مرداد انقلاب را نافرجام گذشتند و ژنرال‌های خود را فرستادند اما نتوانستند با ایران و خروش ملت مقابله کنند؛ بعد از این همه حمایت از پهلوی دست برداشتند اما توطئه‌ها شروع شد و این با حضور دانشجویان پیرو خط امام مشخص شد.

موسوی‌لارگانی مطرح کرد: دولت موقتی که امام به آن‌ها اعتماد کرد اما وقتی لانه جاسوسی اشغال شد، دست جمعی استعفا دادند و نخست وزیر در مقابل این عمل بزرگ که به عنوان انقلاب بزرگ از آن یاد شد مخالفت کرد چون ‌آن‌ها دست نشانده امریکا بودند اما مردم در کنار امام راحل آن هم با روحیه انقلابی امام، اتکای به ایمان و امدادهای غیبی خداوند داشت، ایستادند.

وی خاطرنشان کرد: اگر تحریم‌ها نبود ما وابسته محض بودیم و امام گفت رابطه گرگ و میش معنایی ندارد اگر تحریم نبود به فکر تولید نبودیم و الان وحشت امریکا و رژیم صهیونیستی از موشک‌های ما وجود نداشت؛ در این صورت ایران خریدار سلاح بود و هیچ تولیدی وجود نداشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان بیان کرد: همین تحریم‌ها باعث شد سپاه پاسدارانی که امام فرمود اگر سپاه نبود ایران هم نبود، به فکر تولید موشک‌هایی بیفتد که شاهدیم وقتی حرکت مذبوحانه داعش و تکفیری صورت پذیرفت، اگر موشک نبود این حرکت‌ها ادامه‌دار بود.

وی ادامه داد: در رزمایش نیروهای مسلح سپاه با فاصله کمی تلافی کردند و ناوهای آمریکا خلیج فارس را ترک کردند. این قدرت اول ایران در منطقه مرهون زحمات سپاه پاسداران است.

لارگانی خاطرنشان کرد: نکته‌ای که باید مسؤولان نظام توجه کنند این است که چشم امیدشان باید به ملت باشد نه به بیرون، ملت باید از این فشار به عنوان یک فرصت استفاده کنند نه این‌که تحریم‌ها را پذیرش مذاکره بدانند.

وی بیان داشت: بدانید حضور شما توسط ماهواره‌ها دیده می‌شود، هرچند که دوربین‌های آن‌ها این جمعیت چند ده هزار نفری و حتی جمعیت چند میلیونی عزاداران اباعبدالله را نمی‌گیرد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر چهار نفر در گوشه‌ای بایستند و اعتراض کنند و فیلم بگیرند آن را در بوق تبلیغاتی خود می‌دمند که مردم گله‌مندند اما این جمعیت باشکوه متشکل از روحانیون، دانش‌آموزان و مرد و زن را نمی‌بینند.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند سفارش می‌کنم دشمنی آمریکا را فراموش نکنید و فریب لبخند آن‌ها را نخورید، ایشان بر این مطلب در زمان برگزاری جلسات ۵+۱ تأکید و توصیه کردند.

لارگانی با بیان این‌که مگر مردم ایران و مجلس از کشور ایران جدا است که می‌گویند ما با مردم ایران مشکلی نداریم؟ تأکید کرد: نظریه مقاومت در مقابل دشمن قوی پنجه باید تبلیغ شود چون که می‌تواند خیلی از برنامه‌ریزی‌ها و اتاق جنگ‌هایی که تشکیل شده برای جنگ اقتصادی را به هم بزند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در پایان توصیه کرد: جوانان در برابر پیشرفت کشور تنبلی را کنار بگذارند و دنبال خلاقیت و پیشرفت کشور باشند، ما در همه زمینه‌ها به دست جوانان بعد از انقلاب رشد داشته‌ایم و چشم امید رهبری به همین جوانان با خوب درس خواندن و مقاومت آن‌ها است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز