نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی:

مردم از سرانجام کالاهای احتکاری کشف شده بی‌خبرند

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۴:۰۲:۵۰
کد خبر: ۷۷۴۱۲۳
مردم از سرانجام کالاهای احتکاری کشف شده بی‌خبرند
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از سرانجام کالاهای احتکاری کشف شده اطلاع ندارند بنابراین اگر ساز و کاری برای توزیع کالاهای احتکار شده وجود دارد باید بصورت شفاف مطرح شود چرا که برداشت مردم حاصل عملکرد مسئولان و وضعیت قیمت ها فعلی در بازار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، زهرا سعیدی اظهار کرد: بدیهی است بعد از اثبات تخلف در خصوص احتکار کالا در محاکم قضایی کشور، باید کالاهای کشف در روند توزیع صحیح و هدفمند قرار بگیرند.

وی ادامه دارد: یکی از گلایه های مردم در خصوص سرانجام وضعیت کالاهای احتکار شده، این است که علی رغم اینکه درباره این موضوع اطلاع رسانی می شود اما درباره اینکه کالاهای مذکور چگونه به بازار تزریق می شوند، اطلاع رسانی وجود ندارد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم از سرانجام کالاهای احتکاری کشف شده اطلاع ندارند بنابراین اگر ساز و کاری برای توزیع کالاهای احتکار شده وجود دارد باید بصورت شفاف مطرح شود چرا که برداشت مردم حاصل عملکرد مسئولان و وضعیت قیمت ها فعلی در بازار است.

سعیدی مبارکه افزود: در هر صورت با توجه به وضعیت قیمت کالاها در بازار و عدم شفافیت و اطلاع رسانی در توزیع کالاهای احتکاری می توان گفت روند توزیع کالاهای مذکور مناسب نیست.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، فضاسازی سوداگران و تلاطم ها در بازار ارز، کنترل و نظارت بر قیمت کالاها و خدمات دشوار شده و نظارت سازمان تعزیرات حکومتی نیز با مسائل خاص خود همراه شده است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سازمان تعزیرات حکومتی با هماهنگی  دستگاه های نظارتی،ضمن مدیریت بازار مانع نوسانات شدید قیمت کالاها شود.

 

خانه ملت

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز