در ۶ ماهه نخست امسال؛

بیش از ۱۵۱ هزار اصفهانی با ۱۳۷ تماس گرفتند

۱۳۹۷/۰۸/۲۶ - ۱۰:۵۱:۴۶
کد خبر: ۷۷۶۷۳۷
بیش از ۱۵۱ هزار اصفهانی با ۱۳۷ تماس گرفتند
در شش ماهه نخست امسال شهروندان اصفهانی ۱۵۱ هزار و ۴۰۷ مرتبه با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، در شش ماهه نخست امسال شهروندان اصفهانی ۱۵۱ هزار و ۴۰۷ مرتبه با اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفتند.

 از این تعداد، موارد ارجاع شده به مناطق ۱۵گانه شامل ۶۴ هزار و ۲۸۱ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۸۸ درصد، شش هزار و ۲۹۶ تماس معاونت عمران معادل ۹ درصد و یک هزار و ۷۱۸ مورد ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیام‌ها بوده و سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته شهرداری ارجاع شده است.

بر اساس این گزارش، تعداد ۵۹ هزار و ۶۹۱ مورد از تماس‌های شهروندان به صورت مشاوره و یا کسب اطلاعاتی در مورد شماره اماکن تفریحی و شماره تلفن شهرداری‌های مناطق ۱۵گانه توسط کارشناسان در اختیار شهروندان قرار گرفت.

در بخش بازخورد در طول شش ماه نخست سال جاری به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته با برقراری ۱۱۰ هزار و ۶۵۱ تماس با شهروندان نتایج موارد اعلام شده را به اطلاع شهروندان رساندند.

در شش ماه نخست امسال اهالی منطقه ۸ در بین مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان با ۹ هزار و ۳۷۵ تماس، بیشترین پیام ثبت شده و منطقه ۱۱ با یک هزار و ۹۸۲ تماس، کمترین پیام را در اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷شهرداری اصفهان داشتند.

از مجموع تماس‌های شهروندان در این مدت ۲۰ هزار و ۸۴۸ مورد از قبیل ترکیدگی و بازماندن والو آب فضای سبز و گزارش ساخت و ساز بدون مجوز به صورت ویژه و فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۸۷ درصدی شهروندان بوده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز