هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال

رویارویی منصوریان و تاتار/ جادوی منصوریان برای ذوب اهن

۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۸:۲۵:۵۶
کد خبر: ۷۷۹۲۰۰
رویارویی منصوریان و تاتار/ جادوی منصوریان برای ذوب اهن
در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم ذوب آهن و پارس جنوبی روز شنبه 3 آذر ماه ساعت 15:15 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم ذوب آهن و پارس جنوبی روز شنبه 3 آذر ماه راس ساعت 15:15 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم می روند.

نکته قابل توجه در این دیدار کادر فنی جدید ذوب آهن است، منصوریان که چند روزی است سکان دار ذوبی ها شده است در حالی به این تیم آمده که این تیم در 6 هفته گذشته  هیچ امتیازی کسب نکرده و با تفکرات نمازی زاده  راه به جایی نبرده است.

ذوب آهن در حالی به مصاف پارس جنوبی می رود که  مهاجمان، خط دفاعی و بازیکن های بازی ساز چیزی کم ندارد ولی شکست سنگین این تیم در برابر تراکتور ممکن است روحیه تیمی ذوبی ها را دچار تنزل کرده باشد که بازگشت این روحیه ی تیمی جادوی منصوریان را  برای فرار از شکست مقابل پارس جنوبی طلب می کند.

پارس جنوبی با سرمربی تارتار که بازی هفته دوازدهم را  در خانه مقابل پیکان با پیروزی  سه بر صفر پشت سر گذاشته است بدنبال بدست اوردن اولین سه امتیاز خارج از خانه پس از گذشت حدود 6 هفته از شروع لیگ برتر می باشد و این سرمربی به دنبال فرصت از این اوضاع ذوبی ها است.

داوران این دیدار:

رضا عادل - اسد حاج محمدی - محمد عطایی - پیمان فرخی مهر

ناظر: زاهد بحرینی

 

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن:

رشید مظاهری، وحید محمدزاده، عارف غلامی، ارسلان مطهری ، میلادفخرالدینی، حمید ملکی، حمید بوحمدان، محمدزبیر نیک نفس،سیدمحمدرضا حسینی، محسن مسلمان، رحیم زهیوی .

سرمربی: علیرضا منصوریان 

 

ترکیب احتمالی پارس جنوبی:

رحمان احمدی، مجتبی لطفی، محسن بنگر، حسین پور امینی، محمدستاری، نیما انتظاری، شهرام گودرزی، محمد نوری، سعید محمدی‌فرد،مجید علیاری و ابراهیم صالحی

سرمربی: مهدی تارتار 

برنامه سایر بازی‌های لیگ برتر به این شرح است:

جمعه 2 آذرماه

ماشین‌سازی تبریز - سپاهان اصفهان

پیکان - فولاد خوزستان

سپیدرود رشت - نفت مسجد سلیمان

صنعت نفت - نساجی مازندران

یکشنبه 4 آذرماه

پرسپولیس - تراکتورسازی تبریز

پدیده - سایپا

استقلال خوزستان - استقلال تهران

د/۲

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز