هافبک تهاجمی تیم فوتبال سپاهان:

امیدوارم طبقه دوم نقش جهان آماده شود

۱۳۹۷/۰۹/۰۹ - ۲۳:۱۵:۲۴
کد خبر: ۷۸۲۰۹۸
امیدوارم طبقه دوم نقش جهان آماده شود
هافبک تهاجمی تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشحالم که توانستم هواداران را شاد کنم امیدوارم طبقه دوم نقش جهان آماده شود و بیشتر از این هم مطمئن هستم هوادار داریم و استادیوم به راحتی قابل پر شدن است اگر طبقه بالا هم درست شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مهرداد محمدی پس از برد تیمش مقابل پدیده در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: بازی خوبی بود، دو تیم به قصد برد به میدان آمده بودند و پدیده هم فوتبال خوبی را بازی می کرد و توپ به خوبی در جریان بود.

وی در خصوص رضایت هواداران و گل زدنش در بازی برابر پدیده افزود: فکر می کنم هواداران از بازی راضی بودند  و توانستیم هواداران را خوشحال کنیم تا با شادی به خانه برگردند، گلی که زدم تلاش تمامی بچه ها بود.

هافبک تهاجمی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: خوشحالم که توانستم هواداران را شاد کنم امیدوارم طبقه دوم نقش جهان آماده شود و بیشتر از این هم مطمئن هستم هوادار داریم و استادیوم به راحتی قابل پر شدن است اگر طبقه بالا هم درست شود.

محمدی در خصوص ناراحت شدن قلعه نویی از در آوردن پیراهنش عنوان کرد: به هر حال امیر خان قلعه نویی است دیگر و این که زیاد به سمت هواداران رفتم فقط می خواستم خوشحالیم را با آن ها تقسیم کنم.

 د/ 3

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز