در گفت‌وگو با برنا مطرح شد:

نوین اصفهان؛ صدرنشین لیگ اسکیت سرعت نونهالان و نوجوانان استان

۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۴:۱۴:۲۹
کد خبر: ۷۸۷۰۸۱
نوین اصفهان؛ صدرنشین لیگ اسکیت سرعت نونهالان و نوجوانان استان
دبیر هیات اسکیت استان اصفهان گفت: در پایان دور اول مسابقات در بخش پسران تیم نوین اصفهان صدر نشین جدول و تیمهای هیات اسکیت درچه و پارتاک بهارستان در رده های بعدی جدول قرار گرفتند، در بخش دختران هم تیم نوین اصفهان صدر نشین شد و تیم هیات اسکیت فلاورجان و پیشتازان رده‌های بعدی را از آن خود کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، شهرام اکبری در گفت و گو با برنا اظهار کرد: دور دوم لیگ اسکیت سرعت استان اصفهان ۲۲ آذرماه در سالن آکادمی اسکیت آزادی با حضور ۱۰ تیم از سراسر استان برگزار می شود .

وی افزود: در  پایان دور اول مسابقات در بخش پسران تیم نوین اصفهان صدر نشین جدول و تیمهای هیات اسکیت درچه و پارتاک بهارستان در رده های بعدی جدول قرار گرفتند.
 دبیر هیات اسکیت استان اصفهان ادامه داد: در بخش دختران  هم تیم  نوین اصفهان صدر نشین شد و تیم هیات اسکیت فلاورجان و پیشتازان رده‌های بعدی را از آن خود کردند.
اکبری تصریح کرد: این مسابقات در سه دور و در دو سطح حرفه ای و آماتور و با حضور ۱۷۰ ورزشکار اسکیت از سراسر استان اصفهان جهت آماده سازی نونهالان و نوجوانان برای حضور درمیادین ملی و بین المللی برگزار می شود.
وی تاکید کرد: ۶ نفر از نوجوانان اسکیت سرعت استان اصفهان در المپیاد ورزشی استعدادهای برتر کشور ۷ مدال کسب کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز