در ۱۰ محله از شهرستان‌های آسیب خیز و پنج محله حاشیه نشین؛

اجرای ۱۵ دوره پیشگیری از خشونت در محلات استان اصفهان

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۳:۴۱:۴۵
کد خبر: ۷۸۸۰۰۴
اجرای ۱۵ دوره پیشگیری از خشونت در محلات استان اصفهان
15 دوره محله محور جهت پیشگیری از خشونت در 10 محله از شهرستان های آسیب خیز استان و پنج محله حاشیه نشین، در معرض آسیب و با آسیب فراوان شهر اصفهان برگزار می‌شود که طی سه ماه توسط مربیان دوره دیده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اجرا شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، افزایش خشونت در جامعه زمینه ساز بسیاری از خشونت های خانگی و گسترش و تزریق آن به جامعه بوده و برنامه ریزی، پیش بینی و تلاش برای کنترل و کاهش خشم راهکار موثری برای مقابله با این پدیده و تبعات ناشی از آن است.

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اصفهان به عنوان یکی از متولیان پیشگیری از جرم همواره به دنبال ایجاد راه های نوین و جدید برای کاهش جرائم بوده و با تأکید بر ارائه راهکارهایی برای کاهش خشونت به ویژه در میان کودکان، نوجوانان و جوانان اقدام به برگزاری دوره های کنترل خشم در سطح استان کرده است.

این دوره ها در 15 دوره آموزشی شامل جلسات 8 ساعته در 15 نقطه آسیب خیز شهری و استانی به ویژه مناطق حاشیه نشین برگزار می‌شود و برگزاری این دوره اقدام موثری جهت یادآوری صبر، آرامش، توکل به خداوند، تلاش، علاقه و توجه بیشتر به خانواده در بحران های اقتصادی، عاطفی و خانوادگی است که از خسارت های عاطفی و اجتماعی بسیاری جلوگیری می کند.

این دوره ها ویژه خانواده ها و معمولا با حضور یکی از افراد خانواده همراه است که در آن راهکارها و گام های موثری برای کاهش و پیشگیری از خشونت آموزش داده می شود.

دوره های محله محور پیشگیری از خشونت در 10 محله از شهرستان های آسیب خیز استان و پنج محله حاشیه نشین، در معرض آسیب و با آسیب فراوان شهر اصفهان انتخاب شد که طی سه ماه توسط مربیان دوره دیده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اجرا شد.

الف/ 2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز