نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی:

تشکیل ستاد احیای زاینده‌رود موفقیت‌ تلاش دسته‌جمعی نمایندگان استان اصفهان است

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۰:۳۳:۵۱
کد خبر: ۸۰۰۲۶۲
تشکیل ستاد احیای زاینده‌رود موفقیت‌ تلاش دسته‌جمعی نمایندگان استان اصفهان است
نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل ستاد احیای زاینده‌رود، مشابه ستاد احیای دریاچه ارومیه از موفقیت‌های تلاش دسته‌جمعی نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی  در اجتماع  مردم شهر سین در شهرستان برخوار اظهار کرد: طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی درصورتی‌که با همین شرایطی که کلیات آن تصویب‌شده است اجرا شود، به ضرر شهرهای مردم شهرهای کوچک کشور خواهدبود.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه با انتقاد از این‌که برخی از نمایندگان مجلس به‌جای در اولویت قرار دادن مسائل اقتصادی، اشتغال و بهبود تولید داخلی، به مسائل انتخابات  توجه دارند افزود: این طرح فعلی، نمایندگان را از پاسخ‌گویی به انتظارات و درخواست‌های مردم دور خواهد کرد و نمایندگان، از مشکلات و مسائل شهرهای کوچک کمتر مطلع خواهند شد.

وی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طراحان این طرح به دنبال آن هستند که به‌راحتی در دور بعدی انتخابات مجلس رأی بیاورند و انتخاب شوند، در چنین شرایط  برخی احزاب که در کل کشور چند ده نفر هم عضو ندارند می‌توانند با ارائه فهرست‌های کشوری نمایندگان زیادی را به نام خود در استان‌ها وارد مجلس کنند.

حاجی دلیگانی با طرح سؤالی گفت: آیا مردم بیشتر دغدغه تأمین مواد غذایی باقیمت مناسب  و اشتغال جوانان بیکار خوددارند یا دغدغه استانی شدن انتخابات مجلس؟

نماینده مردم شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: از سوی دیگر راه ورود نمایندگان مستقل از شهرستان‌های کم‌جمعیت در مقایسه با نامزدهایی از مراکز استان‌ها به مجلس یازدهم دشوارتر خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مشکلات کشور را درصورتی‌که دولت‌مردان کشور همت کنند حل‌شدنی دانست و یک دلیل آن را موفقیت بانک مرکزی کشور در کنترل  و تثبیت قیمت‌های ارز و افزایش نسبی ارزش پول ملی بیان کرد؛ آمارهای اقتصادی نشان می‌دهد کشور در حال حرکت به سمت تثبیت قیمت‌های کالاهای ساخت داخل و واردشده به کشور است.

حاجی‌دلیگانی ممانعت از سودجویی دلالان و افراد فاسد را در استفاده از ارز با نرخ دولتی خواستار شد و اظهار کرد: دولت 14 میلیارد دلار برای سال آینده صرف واردات مواد غذایی، دارو و نهاده‌های کشاورزی خواهد کرد.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی تشکیل ستاد احیای زاینده‌رود، مشابه ستاد احیای دریاچه ارومیه را از موفقیت‌های تلاش دسته‌جمعی نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی برشمرد واظهار امیدواری کرد: این ستاد هرچه زودتر نخستین جلسه خود را درباره بحران کم‌آبی در فلات مرکزی و بررسی راه‌های افزایش ذخیره سد زاینده‌رود برگزار کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز