نمایش و تحلیل "اعجوبه" در سومین نشست سینماگپ

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۸:۵۳:۲۹
کد خبر: ۸۰۱۶۴۸
نمایش و تحلیل اعجوبه در سومین نشست سینماگپ
فیلم "اعجوبه" در سومین نشست زمستانه سینماگپ به نمایش در آمده و تحلیل روانشناختی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، روزهای یکشنبه هر هفته آثار برگزیده سینمای جهان در قالب سلسله نشست های "سینما گپ" به نمایش در می آید.

سلسله نشست های نمایش و تحلیل روان شناختی آثار سینمای جهان با نام "سینما گپ" از سوی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری حوزه هنری استان اصفهان و دفتر تخصصی سینما برگزار می شود.

فیلم "اعجوبه" محصول 2017 آمریکا در سومین نشست زمستانه سینماگپ به نمایش در آمده و با حضوردکتر مرتضی علی بیک پژوهشگر و مدرس دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی اصفهان تحلیل روانشناختی می شود.

اعجوبه، داستان پسربچه‌ای به نام آگوست پولمن را روایت می‌کند که به خاطر تفاوت‌هایی که در اثر ابتلا به سندرم تریچر کالینز از بدو تولد در چهره‌اش وجود دارد، همیشه دور از اجتماع زندگی کرده و در خانه به آموختن درس‌هایش پرداخته‌است. او بعد از رسیدن به کلاس پنجم تصمیم می‌گیرد به میان هم سن و سالانش رفته و در مدرسه‌ای عادی به فراگیری درس‌هایش بپردازد.

به گزارش برنا؛ این برنامه روز یکشنبه 30 دی ماه ساعت 17:30 ویژه عموم دوستداران فیلم و مباحث روانشناختی در سالن سوره حوزه هنری برگزار می شود که علاقه مندان برای ثبت نام و حضور در برنامه می توانند به ربات cinemagapbot مراجعه کرده و یا با شماره 32347901 تماس حاصل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز