شهردار اصفهان:

شهرداری آمادگی ایجاد فضا برای توسعه عدالت در شهر را دارد

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۱:۵۲
کد خبر: ۸۱۶۵۵۷
شهرداری آمادگی ایجاد فضا برای توسعه عدالت در شهر را دارد
شهردار اصفهان گفت: همه مردم و مدیران باید با مبانی حقوقی آشنا باشند. امروز وکلا می‌توانند در این زمینه فعال باشند و به افزایش آگاهی مردم کمک کنند. شاید این امکان وجود داشته باشد تا در بخش‌هایی از شهر مردم آموزش ببینند و در این زمینه گفت‌وگو کنند. شهرداری این آمادگی را دارد که فضاهایی را برای توسعه دانش عدالت در شهر مهیا کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، قدرت‌الله نوروزی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: فیزیک شهر، زیبایی شهر و بسترهای لازم برای شکوفایی شهر نتیجه همفکری مهندسان، جامعه شناسان و دیگر فعالان رشته‌های مختلف است. نقش بی بدیل مهندسان برای هیچکس قابل انکار نیست. امروز مهندسان می‌توانند زندگی را برای شهروندان آسان و مرفه کنند.

وی ادامه داد: وکلا از روز اول با واژه حق و عدالت درس خوانده‌اند و به مرور با واژه‌های حق و عدالت دوست شده‌اند. احقاق حق، استقرار نظم و برقراری عدالت تلاش همه در جامعه است. باید اصل حاکمیت قانون بر همه ابعاد زندگی وجود داشته باشد.

شهردار اصفهان گفت: وقتی اصل حاکمیت قانون در جامعه وجود نداشته باشد و نظم مستقر نشود، عدالتی نیز رخ نخواهد داد. امکان ندارد جایی بی نظمی باشد و دستاورد آن عدالت باشد. حقوقدانان هر گامی بر می‌دارند برای اصل عدالت و نظم باشد تا امید در دل مردم شعله ور شود.

نوروزی تاکید کرد: در برخی از کشورها که پیشرفتی را شاهد هستیم، به این دلیل است که دادگستری در آنجا امید را برای برقراری عدالت و نظم در دل مردم شعله‌ور کرده است.

وی تصریح کرد: همه مردم و مدیران باید با مبانی حقوقی آشنا باشند. امروز وکلا می‌توانند در این زمینه فعال باشند و به افزایش آگاهی مردم کمک کنند. شاید این امکان وجود داشته باشد تا در بخش‌هایی از شهر مردم آموزش ببینند و در این زمینه گفت‌وگو کنند. شهرداری این آمادگی را دارد که فضاهایی را برای توسعه دانش عدالت در شهر مهیا کند.  

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز