رییس هیئت بوکس استان اصفهان در گفت و گو با برنا:

مسابقات قهرمانی باشگاه‌های بوکس استان اصفهان برگزار شد

۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۵:۰۸:۳۳
کد خبر: ۸۲۱۹۰۹
مسابقات قهرمانی باشگاه‌های بوکس استان اصفهان برگزار شد
رییس هیئت بوکس استان اصفهان گفت: مسابقات قهرمانی باشگاه‎‌های بوکس استان اصفهان از 13 تا 16 اسفند ماه برای ادای احترام به شهدای مدافع حریم به میزبانی درچه برگزار شد.

مجید رمضانپور در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان گفت : مسابقات قهرمانی باشگاه‎‌های بوکس استان اصفهان از 13 تا 16 اسفند ماه برای ادای احترام به شهدای مدافع حریم به میزبانی درچه برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات 90 نفر از 13 باشگاه شرکت کردند که تیم شاهین شهر با 31 امتیاز مقام اول، بهارستان با 28 امتیاز مقام دوم و تیم درچه خمینی‌شهر با 18 امتیاز مقام سوم را کسب کردند.

رییس هیئت بوکس استان اصفهان با بیان اینکه این مسابقات آخرین رویداد هیئت در سال جاری است، بیان کرد: کاپ اخلاق این مسابقات به تیم داران تعلق گرفت.

 رمضانپور در تشریح برنامه‌های جدید هیات بوکس استان اصفهان ابراز کرد: سال آینده مسابقات لیگ استان در همه رده‌های سنی و اردوهایی برای تیم نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود همچنین قرار است کلاس‌های مربیگری و داوری اجرا شود.

به گزارش برنا؛ در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های استان اصفهان به میزبانی درچه از سید ابراهیم کچویی، داوران، قهرمانان و مربیان پیشکسوت تقدیر و تشکر شد همچنین ناصر خسروی و حسن علیخانی روسای قبلی هیات بوکس استان اصفهان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز