ویژه برنامه‌های نوروزی متنوع در تکایای تخت فولاد اصفهان

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۳:۵۵:۱۷
کد خبر: ۸۲۷۳۴۷
ویژه برنامه‌های نوروزی متنوع در تکایای تخت فولاد اصفهان
اولین برنامه نوروزی مجموعه تاریخی فرهنگی و مذهبی تخت فولاد در قالب نمایشگاهی با عنوان "گنجینه نصف جهان" در سالن شمع گلستان شهدا از ۲۸ اسفندماه تا 11 فروردین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مراجعه کنندگان در این نمایشگاه با گورستان های مهم جهان و گورستان هایی که به عنوان مراکز گردشگری دنیا شناخته شده، آشنا می شوند.

ظرفیت ها، مشاهیر و پتانسیل های گردشگری مجموعه در قالب های تصویری، صوتی و دکور به مردم معرفی شده تا فضای متفاوتی برای شناخت و معرفی تخت فولاد به بازدیدکنندگان فراهم شود.

"اتوبوس تخت فولاد" یکی دیگر از برنامه های مجموعه تخت فولاد است، اتوبوسی با فضاسازی قدیمی و ساخته شده از چوب است که در ایام تعطیلات در جوار تکیه بابا رکن الدین مستقر است؛ در این اتوبوس دکوری، بازدید کنندگان با نشستن بر روی صندلی هندزفری هایی به گوش گذاشته و با مفاخر مجموعه تخت فولاد آشنا شده و پازل هایی در این زمینه تکمیل می کنند.

این برنامه تا 11 فروردین همه روزه از ساعت 9 تا 19 در تکیه بابا رکن الدین تخت فولاد مورد بازدید شهروندان و مسافران نوروزی قرار می گیرد.

تکیه میر فندرسکی نیز تا 11 فروردین هر روز از ساعت 9 تا 13 با ویژه برنامه "نگارستان" میزبان شهروندان است. این ویژه برنامه شامل نقالی خوانی، کارگاه های صنایع دستی، پذیرایی و ارایه غذاهای سنتی است که به وسیله مردم تهیه شده و در اختیار شهروندان و گردشگران قرار می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز