استاندار اصفهان:

شرایط سخت اقتصادی کنونی گذرا است

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۹:۱۳:۰۰
کد خبر: ۸۴۷۷۷۵
شرایط سخت اقتصادی کنونی گذرا است
استاندار اصفهان گفت: شرایط سخت اقتصادی کنونی گذرا است و مسائل حل خواهد شد، فکر نکنیم دیوانه‌ای تَق و توقی در می‌کند تأثیر دارد، درخت انقلاب تنومند است و خداوند نیز نمی‌گذارد خون شهدا پایمال شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، عباس رضایی در جلسه شورای سرمایه‌گذاری شهرستان گلپایگان،  اظهار کرد: اگر می‌خواهیم سرمایه‌گذار به بخش‌های مختلف ورود پیدا کند به این معنا نیست که ضوابط را در نظر نگیریم، جان و سلامت انسان‌ها اولویت دارد. شرایط سخت اقتصادی کنونی گذرا است و مسائل حل خواهد شد، فکر نکنیم دیوانه‌ای تَق و توقی در می‌کند تأثیر دارد، درخت انقلاب تنومند است و خداوند نیز نمی‌گذارد خون شهدا پایمال شوند.

وی ادامه داد: دست سرمایه‌گذاران را به گرمی می‌فشاریم و برای تولید و اشتغال‌زایی هرگونه کاری که از دستمان بر بیاید باید انجام دهیم، کسی که کمک کند یک نفر بیکار شود یک خائن است. کسانی که برای راه‌اندازی کار و تولید وارد عرصه می‌شوند نیازمند حمایت جدی هستند و هر مدیری که می‌تواند یاری دهد پا پیش بگذارد.

استاندار اصفهان گفت: اگر می‌خواهیم در این شرایط سخت اقتصادی در برابر تحریم‌های ناجوانمردانه محکم بایستیم راهی جز کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال وجود ندارد. شرایط سختی برای تولید، نظام و دولت وجود دارد و انتظار است که ما دولتی‌ها هر آنچه از دستمان بر می‌آید را انجام دهیم.

رضایی افزود: وحدت و هماهنگی خوبی بین مدیران در سطح استان وجود دارد، پس دست به دست هم دهیم تا آنچه که در توان داریم را انجام دهیم.در جهت رفع موانع تولید دست به دست هم دهیم و بدانیم که اگر کارها برای رضای خدا انجام شود اگر به مو هم برسد پاره نخواهد شد.

استاندار اصفهان یادآور شد: به دلیل اینکه در تالاب شور گلپایگان آبی وجود ندارد بهترین شرایط برای راه‌اندازی پنل خورشیدی وجود دارد. همچنین در استان مجوزهای بی‌نامی در زمینه‌های مختلف آماده شده است که اگر کسی درخواستی داشت به او داده خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز