استاندار اصفهان خبر داد:

تصویب برنامه ۲۴ گانه برای آینده آب استان اصفهان

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۵:۳۰:۵۷
کد خبر: ۸۴۹۳۴۴
تصویب برنامه ۲۴ گانه برای آینده آب استان اصفهان
استاندار اصفهان گفت: برنامه بیست و چهارگانه جامع برای آینده آب اصفهان تا سال ۱۴۰۴ تدوین شده و در کارگروه های مختلف مورد بررسی قرار گرفته بود در این جلسه به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، عباس رضایی در پانزدهمین جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی استان اظهار کرد: برنامه بیست و چهارگانه جامع برای آینده آب اصفهان تا سال ۱۴۰۴ تدوین شده و در کارگروه های مختلف مورد بررسی قرار گرفته بود که در این جلسه به تصویب رسید.

وی ادامه داد: این برنامه به وزارت نیرو ارائه خواهد شد تا در کارگروه ملی سازگاری با کم آبی هم مطرح شود تا پس از تصویب جهت اجرایی شدن به استان اعلام شده و از طریق آن در زمان های مختلف در صورت بروز کم آبی بتوانیم آن را مدیریت کنیم.

استاندار اصفهان با اشاره به رعایت صرفه جویی آب و مصرف بهینه آن، گفت: این برنامه جامع در آینده بر روی سایت اداره آب منطقه ای نیز قرار خواهد گرفت تا شهروندان هم بتوانند نقطه نظرات خود را در این مورد ارائه کنند.

وی ضمن یادآوری اقدامات برجسته مردم و مسئولان استان اصفهان در امدادرسانی به سیل زدگان، افزود: استان اصفهان در این خصوص اقدامات چشمگیری در مهار سیل و کمک به سیل زدگان انجام داد.

رضایی با اشاره به برگزاری نمایشگاه آب، صنعت و کشاورزی در تیرماه سال جاری در تهران، خاطرنشان کرد: دستگاه های ذیربط و عضو کارگروه سازگاری با کم آبی با همیاری یکدیگر اقدامات استان اصفهان در بحث آب را به نمایشگاه مذکور ارائه دهند.

به گزارش برنا؛ سازمان جهاد کشاورزی نیز اقدامات صورت گرفته برای عدم کشت برنج را در این جلسه ارائه کرد و در این خصوص تصمیات لازم اتخاذ شد.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه