استاندار اصفهان:

از ایجاد صنایع آب‌بر جلوگیری می‌شود/ به شغل‌های جایگزین با کشاورزی اعتقاد نداریم

۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۱۲:۴۶:۲۹
کد خبر: ۸۵۱۵۵۵
از ایجاد صنایع آب‌بر جلوگیری می‌شود/ به شغل‌های جایگزین با کشاورزی اعتقاد نداریم
استاندار اصفهان با اشاره به لزوم کشت های جایگزین و کم مصرف، گفت: این موضوع به عنوان یک ضرورت در منطقه به شمار می رود و باید جدی گرفته شود البته سعی می کنیم از ایجاد صنایع آب بر جلوگیری کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، عباس رضایی پس از بازدید از شرق اصفهان در جمع کشاورزان در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان واقع در روستای کبوترآباد اظهار کرد: ما به شغل های جایگزین با کشاورزی اعتقادی نداریم بلکه راه اندازی مشاغل مکمل و مرتبط با کشاورزی ضروری است.

وی در ادامه  با اشاره به لزوم کشت های جایگزین و کم مصرف تر، اضافه کرد: این موضوع به عنوان یک ضرورت در منطقه به شمار می رود و باید جدی گرفته شود البته سعی می کنیم از ایجاد صنایع آب بر جلوگیری کنیم.

استاندار اصفهان یادآور شد: از ابتدای حضورم در این مسند تا به حال هیچ تصمیمی بدون مشورت با صنف کشاورزان در خصوص مسائل آبی اتخاذ نشده است و در سفری که وزیر نیرو در آینده ای نزدیک به اصفهان خواهد داشت نیز این موضوع در نظر گرفته  می شود.

وی افزود: همواره به فکر حقوق کشاورزان در غرب و شرق اصفهان بوده ام و در این باره هر آن چه از دستمان بر می آید با کمال میل انجام می دهیم.

رضایی  تاکید کرد: در موضوع آب از همگان بویژه از کشاورزان پرتلاش می خواهیم که جامع تر فکر کنند تا بتوانیم با تدبیر و همدلی هرچه بیشتر حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: تأمین آب آشامیدنی حق تمامی مردم است و بر هر گونه مصرف دیگری تقدم دارد اما حق کشاورزان شرق و غرب را در زمینه تأمین آب با جدیت پیگیری می کنیم.

استاندار اصفهان با اشاره به تحریم های ظالمانه استکبار جهانی، گفت: اگر پیش از این دشمن، از طریق دولت ها تحریم های خود را افزایش می داد امروزه شرکت ها هم به دنبال محدودیت سازی برای ایران هستند که البته راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش برنا؛ استاندار به دعوت صنف کشاورزی شهرستان اصفهان از طرح های کشاورزی، نوین آبیاری و تولیدی و زمین های زیر کشت مناطق شرق از جمله برآن شمالی، فساران، تیمیارت، برسیان، شاتور، جلگه، اژیه و ورزنه بازدید کرد که در این بازدید معاونان استاندار، مدیران آب منطقه ای، جهاد کشاورزی و نمایندگان کشاورزان حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز