راهنمای ثبت نام خبرنگاران نوجوان در مدرسه رسانه؛

فراخوان انتخاب خبرنگار برای جشنواره فیلم کودک و نوجوان

۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۰:۴۴:۱۰
کد خبر: ۸۶۶۶۶۳
فراخوان انتخاب خبرنگار برای جشنواره فیلم کودک و نوجوان
سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در بخش‌های فیلم‌های بلند داستانی، فیلم‌های کوتاه داستانی، وب‌سری، فیلم‌های انیمیشن بلند و فیلم‌های انیمیشن کوتاه، از ۲۸ مرداد تا ۴ شهریور وهمزمان با عیدغدیر به دبیری علیرضا تابش در اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، نوجوانان ۱۴ تا ۱۶ ساله تا 19تیرماه فرصت دارند دربخش خبرنگاران نوجوان سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان ثبت نام کنند.

جشنواره سی و دوم مانند دوره قبل با نگاه ویژه به حضور نوجوانان برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده و سعی دارد تا نوجوانان را در این جشنواره سهیم کند.

از اهداف انتخاب خبرنگاران نوجوان می توان به شناسایی استعدادهای این حوزه، استفاده از خلاقیت کودکان و نوجوانان در برگزاری جشنواره و بسترسازی برای تعمیق ریشه های فرهنگی و هنری در میان کودکان و نوجوانان، اشاره کرد.

 نوجوانان ۱۴ تا ۱۶ ساله می‌توانند از طریق ثبت نام در خبرگزاری ایمنا به نشانی www.imna.ir در این فراخوان شرکت کنند. شرکت کنندگان پس از حضور در آزمون و انجام مصاحبه حضوری، پذیرش خواهند شد.

مهلت متقاضیان برای ثبت نام در فراخوان انتخاب خبرنگاران نوجوان سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان ۱۵ تا ۱۹ تیر ( تا ساعت ۲۴) است.

راهنمای عضویت و تکمیل ثبت نام خبرنگاران نوجوان جشنواره فیلم کودک:

وارد سایت مدرسه رسانه به نشانی www.imnaschool.ir شوید و بر روی گزینه عضویت کلیک کنید.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتربا با شماره ٨-۰۳۱۳۵۵۴۴۱۱۲ تماس بگیرند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز