جمعه بازار کتاب اصفهان در ارگ جهان نما سامان گرفت

۱۳۹۸/۰۴/۱۵ - ۱۵:۱۳:۱۳
کد خبر: ۸۶۶۸۸۸
جمعه بازار کتاب اصفهان در ارگ جهان نما سامان گرفت
رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان از انتقال جمعه‌بازار کتاب اصفهان از پارکینگ طالقانی به ارگ جهان‌نما خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،سالها بود که محل برگزاری جمعه‌بازار کتاب اصفهان با وجود انتقادهای مردمی و مصوبه شورای شهر همچنان در زیرزمین پارکینگ طبقاتی طالقانی برگزار می‌شد که حداقل استانداردهای لازم را نه برای خرید و فروش کتاب ونه حتی ازدحام جمعیت داشت.

پارکینگ طبقاتی طالقانی،نه  نور و نه تهویه مناسبی برای فعال بودن به عنوان یک جمعه‌بازار نداشت و حتی بوی سُرب آکنده در فضای این پارکینگ طبقاتی، نفس کشیدن را در آن مشکل می‌ کرد وهم فروشنگان کتاب و هم خریداران از این وضعیت شکایت داشتند.

درسال گذشته قرار براین شد که این جمعه بازار به میدان امام علی انتقال پیدا کند که آن مکان نیز از لحاظ دسترسی و مرکزیت مورد انتقاد بود تا امروز که رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان،فریده روشن خبر از انتقال این جمعه بازار به طبقه پایینی ارگ جهان نما تا یک ماه آینده داد.

روشن در این رابطه گفت: ارگ جهان نما،از لحاظ امکانات ایمنی و بهداشتی و نورو تهویه وضعیت بسیار بهتری نسبت به پارکینگ طالقانی دارد و از بین گزینه های دیگر مانند ایستگاه های مترو و میدان امام علی(ع)برای این فعالیت فرهنگی انتخاب شد.

وی در ادامه افزود:مراحل انتقال جمعه بازارکتاب در حال انجام است و تا یک ماه آینده این انتقال برای رفاه حال مردم و مخاطبان جمعه بازار انجام می شود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز