نگارخانه‌های اصفهان در مردادماه رونق گرفت

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۲:۱۸:۰۳
کد خبر: ۸۷۳۳۱۶
نگارخانه‌های اصفهان در مردادماه رونق گرفت
نگارخانه‌های اصفهان در تابستان ٩٨ با برپایی نمایشگاه‌های مختلف پذیرای علاقه مندان به هنرهای تجسمی است.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،نگاهی به عملکرد نگارخانه‌های استان اصفهان در نیمه نخست مرداد ماه نشان از رونق این گذرهای هنری وفرهنگی دارد.

نگارخانه کوثر نمایشگاه نقاشی آرزو مودی را برای تاریخ ٢٩ تیر تا ٣ مردادماه برنامه ریزی کرده و نمایشگاه نقاشی حشمت اله بهزادی از ٤ تا ١٧ مردادماه در نگارخانه ماندانا برگزار می‌شود.

نگارخانه دیدار نیز یک نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان بررسی نقاشی اصفهان را از ٢٨ تیر تا ٢ مرداد در برنامه کاری خود دارد.

  همچنین نمایشگاه انفرادی سیما شاهمرادی از ٢١ تیر تا ٧ مرداد در نگارخانه تام برپا می‌باشد و نگارخانه ماندانا نیز نمایشگاه گروهی آثار نقاشی مجسمه و عکس با عنوان فانتزی پارسی، فراموشی سنت‌ها را  تا ٣٠ تیرماه به نمایش گذاشته است.

نمایشگاهی با عنوان تذکار مجموعه آثار علی محبوبی از ٢١ تیر تا ١١ مرداد ماه در نگارخانه گذار در حال برگزاری است.

همچنین نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی "فانتزی پارسی، فراموشی سنت‌ها"در نگارخانه ماندانا، واقع در خیابان فروغی، نمایشگاه "دهه شصت" تا ۱۱ مردادماه ۹۸ در گالری گذار، واقع در خیابان حکیم نظامی، کوچه سنگتراش‌ها در حال برگزاری است.

 گالری امروز میزبان آثار علیرضا چلیپا ازت که در روز جمعه ۲۸ تیرماه افتتاح و تا ۲۸ مرداد ادامه دارد.

در گالری نقش خانه نمایشگاه "قسمتی از همه چیز" یک نمایشگاه گروهی نقاشی درحال برگزاری است که  روز گذته افتتاح و  تا ۲ مرداد ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه در گالری نقش خانه واقع در آمادگاه، روبه روی هتل عباسی برایبازدید همگان آزاد است.

گالری دیدارمیزبان بیست و پنجمین دوره از مجموعه نمایشگاه‌های بررسی نقاشی اصفهان است که ۲۸ تیرماه افتتاح و تا ۲ مرداد ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه در این دوره آثار عباس میرزایی را به نمایش می‌گذارد که علاقمندان می‌توانند در خیابان توحیدمیانی، خیابان شهید قندی، کوچه شهید قاسمی در گالری دیدار به تماشای این مجموعه بروند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز