استاندار یزد:

سمن ها مطالبه گران نسل جوانان هستند

۱۳۹۸/۰۵/۰۳ - ۱۳:۴۱:۴۰
کد خبر: ۸۷۶۰۲۶
سمن ها مطالبه گران نسل جوانان هستند
استاندار یزد با اشاره به اینکه سمن ها به عنوان نخبگانی هستند که از دل جوانان بیرون آمده اند گفت: آن ها می توانند مطالبه گر نسل خود باشند.

به گزارش برنا در اصفهان محمد علی طالبی امروز در آیین اختتامیه سازمان های مردم نهاد سراسر کشور در اصفهان با ابراز خوشحالی شرکت در این مراسم اظهار کرد: همجواری دو استان یزد و اصفهان با داشتن تاریخی کهن و فرهنگی نزدیک سالها در کنار یکدیگر با هویتی مشترک زندگی می کنند.

وی افزود: خوشحالی دیگر من از حضور در این مراسم اسن است که من را به سالهای دور در زمان حاتمی می برد که کارم را با شورای جوانان شروع کردم.

وی ادامه داد:  فلسفه تشکیل ثمن های تقویت نهاد های جامعه است. کشوری قدرتمند است که جامعه ای قدرتمند داشته باشد. دغدغه افراد در این ثمن های فارغ از قدرت طلبی و به دنبال کسب منافع جامعه است.

استاندار یزد تصریح کرد: از آنجایی که جمهوری اسلامی گام نخست خود را به سمت جامعه مردم سالار برداشته و از همان ابتدا از مدیریت و تشکیل انجمن های غیر دولتی در دستور کار خود قرار داد، در طی ۴۰ سال گذشته توانسته از اسن ظرفیت به خوبی استفاده کند.

طالبی اظهار کرد: استفاده و همکاری با ثمن ها در تمام دولت ها بوده، هر چند در مسیر  و در دولتی با فراز و فرودهایی همراه بوده است.

وی گفت: توانمند سازی سازمان های مردم نهاد از میانه دهه ۷۰ به طور جدی پیگیری شده است. کشور ما در مسیر توسعه است و در کنار  سرمایه های عظیم  مثل نفت و معادن سرمایه ای عظیم تر به نام جوانان داریم که اگر دانش و توانمندی و انگیزه اینها در کنار هم باشد کارهای بزرگی می توانند انجام دهند.

وی با اشاره به استفاده از مدیران جوان در پست های شهری یزد تصریح کرد: ما امروز در یزد شاهد کار و مدیریت نسلی هستیم که از همین نهادها کار خود را شروع کردند.

استاندار یزد اظهار کرد: خوشحال هستم مقام معظم رهبری در استفاده از جوانان در  مدیریت دستگاههای دولتی تاکید داشتند. دولت تدبیر و امید که برگرفته از جوانان بوده است،  سیاست دولت در جهت میدان دادن بیشتر به جوانان و ثمن ها بوده است تا فرصت بیشتری برای نقش آفرینی داشته باشند.

وی تصریح کرد:سمن ها به عنوان نخبگانی از دل جوان می توانند خاستگاه  مطالبه های نسل خود باشند.  اعتقاد داریم، می توان با باور کردن نسل جوان ارتباط خوبی بین مدیران نسل جوان و با تجربه گذشته ایجاد کرد.

طالبی تاکید کرد: استان یزد این آمادگی را دارد تا دبیرخانه دائمی سازمان های مردم نهاد را دریزد تاسیس کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز