نخستین ویژه برنامه کارنامه به هفته نامه نوید اصفهان می پردازد

تجلیل از اعضای تحریریه یکی از قدیمی ترین روزنامه های اصفهان

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۶:۱۹
کد خبر: ۸۷۸۳۶۲
تجلیل از اعضای تحریریه یکی از قدیمی ترین روزنامه های اصفهان
"هفته نامه نوید اصفهان"یکی از قدیمی ترین هفته نامه های شهر باحضور تحریریه در قالب برنامه کارنامه در خانه امیرقلی امینی بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی اجتماعی شهرداری اصفهان  گفت: به منظور ثبت و تاریخ سازی نشریات و خبرنگاران و اهالی رسانه برنامه " کارنامه"  به همت فرهنگسرای تخصصی رسانه اصفهان  اجرا می شود.

فاطمه شفیعی درباره نخستین برنامه کارنامه اظهار داشت: 10 مرداد ماه ساعت 18 اولین برنامه کارنامه را ویژه "هفته نامه نوید اصفهان" خواهیم داشت که یکی از قدیمی ترین نشریات اصفهان  و به مدیر مسئولی  فضل الله صلواتی است و پیاپی در طول 10 سال گذشته به چاپ رسیده است که  با دعوت از تمامی پرسنل این نشریه در محل  بنیاد فرهنگی امیر قلی امینی گپ و گفتگو با چهره های شاخص رسانه ای شهر و تحریریه هفته نامه نوید برگزار می شود.

وی بیان داشت: با اجرای این  برنامه  تلاش می کنیم که فعالیت رسانه ای خبرنگاران شاخص و رسانه های اثر گذار را  در برنامه کارنامه مطرح کرده و تجربیات گذشته روزنامه نگاری و خبرنگاری اصفهان در اختیار همگان قرار گیرد.

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان ادامه داد: دو کانون روزنامه نگاران جوان و پیشکسوتان تحت نظر فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان است که اجرای برنامه کارنامه   برای اعضای این دو کانون در اولویت برنامه های فرهنگسرا است.

شفیعی با اعلام اینکه در حال حاضر لیستی از نشریات و روزنامه های محلی و چهره های رسانه ای اصفهان تهیه شده و مطابق با آن کارنامه برای آنها اجرایی  می شود، گفت: در قالب برنامه کارنامه  اقدام به تهیه  پوستری برای این نشریات و فعالین رسانه ای نمودیم که با تصویری از آنها و ذکر سوابق کاری وفعالیت این افراد و رسانه مزبور طراحی شده است.

وی با اعلام اینکه پس از هفته نامه نوید، هفته نامه جام و هفته نام تندر، و هفته نامه اولیا  از نشریات  محلی دیگر است که در دستور کار قرار دارند، ادامه داد: اجرای برنامه  کارنامه برای  چهره های رسانه ای در فاز بعدی انجام می گیرد. جهت گیری سیاسی به هیچ عنوان در این برنامه مد نظر نیست بلکه این برنامه یک برنامه فرهنگی در راستای تجلیل از خبرنگاران و اهالی رسانه است که طی سالهای گذشته تا کنون در این راستا تلاش نموده اند.

علاقمندان به شرکت در این برنامه می توانند روز 10 مرداد ساعت 18 به بنیاد فرهنگی امیرقلی امینی واقع در خیابان کاشانی مقابل هلال احمر مراجعه و یا با شماره تلفن 35544096  فرهنگسرای رسانه تماس حاصل فرمایند.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز