رییس ستاد اطلاع رسانی انتخابات استان اصفهان:

تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات مجلس باید خلاقانه و نوآورانه باشد

۱۳۹۸/۰۵/۱۱ - ۱۰:۴۲:۵۰
کد خبر: ۸۷۹۶۰۱
تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات مجلس باید خلاقانه و نوآورانه باشد
رییس ستاد اطلاع رسانی انتخابات استان گفت: تبلیغات و اطلاع رسانی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید خلاقانه و نوآورانه باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،عباس میرزایی نیا در جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان اظهار داشت: شرکت مردم برای تعیین سرنوشت سیاسی شان در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نماد مردم سالاری است.

وی ادامه داد:  اطلاع رسانی هدفمند، به موقع و شفاف برای جلوگیری از انتشار شایعات با محوریت طرح های خلاقانه باید انجام شود.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه مخاطبان کنونی در کسب اخبار از انواع رسانه ها به ویژه شبکه های اجتماعی به طور گسترده استفاده می کنند، اضافه کرد: استفاده از فناوری های به روز و جدید در اطلاع رسانی امری ضروری است و نیازمند برنامه ریزی می باشد تا فرصت ها و تهدیدات آن به خوبی احصا شود.

وی با بیان اینکه تبیین، تشریح و فراخوان ؛ سه مقوله مهم در انتخابات امسال به شمار می رود، خاطرنشان کرد: در این راستا برنامه زمان بندی در امر اطلاع رسانی داشته باشیم تا مردم به صورت حداکثری در انتخابات حضور یابند.

میرزایی نیا به اهمیت آموزش مباحث اطلاع رسانی و تبلیغات مرتبط با انتخابات اشاره کرد و گفت: بر همین اساس سرفصل آموزشی و کارگاه آموزشی برای روابط عمومی ها و رسانه ها تدوین و برگزار خواهد شد.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان با تاکید بر ایجاد نگاه تعاملی بین دستگاه های مرتبط با موضوع انتخابات، اظهارداشت: برای دستیابی به این هدف نیازمند تشکیل اتاق فکری هستیم که در آن نظرات، پیشنهادها و راهبردها بیان و مشخص شود.

میرزایی نیا به لزوم زیباسازی در تبلیغات شهری انتخابات اشاره و تصریح کرد: این امر نیازمند تدوین آیین نامه کامل و جامع است تا بتوان بر محوریت آن اطلاع رسانی و تبلیغات عادلانه و مفید داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز