مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر در گفتگو با برنا خبر داد؛

اکران فیلم سرکوب با حضور سارا بهرامی در پردیس سیتی سنتر

۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۱:۲۱:۳۵
کد خبر: ۸۷۹۹۳۷
اکران فیلم سرکوب با حضور سارا بهرامی در پردیس سیتی سنتر
فیلم سینمایی سرکوب، روز یکشنبه 13مردادماه ساعت 20با حضور سارا بهرامی و پردیس احمدیه(بازیگران فیلم)و رضا گوران(کارگردان) در پردیس سینمایی سیتی سنتر اکران می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر دراین رابطه گفت:برای رونق اکران وارتباط بیشتر مخاطب و رونق اکران بازیگران را دعوت کردیم و سارا بهرامی نیز بازیگری است که با توجه به جوایزی که گرفته و اصفهانی بودن با استقبال مخاطبان فیلم سرکوب او را برای اکران ویژه دعوت کردیم.

محمد پناهی نژاد در ادامه افزود: نگاه پردیس سینمایی سیتی سنتر به فعالبت های فرهنگی و رویدادهای فرهنگی نگاهی ویژه است که در کنار اکران فیلم  به نقد و برگزاری نشست های سینمایی نیز می پردازد.

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنترخاطرنشان کرد:این سینما به خاطر امکانات مدرن و تجهیزاتی که دارد امکان اکران های مختلف همزمان وبرگزاری پاتوق های سینمایی را دارد وسالن وی آی پی این مجموعه نیز هفتمین سالن در مجموعه سینمایی سیتی سنتر است که امکاناتی که در ساخت آن‌ به کار رفته از بهترین متریالی است که هم اکنون در دنیا استفاده می‌ شود.

وی درباره فیلم سرکوب گفت: سرکوب فیلمی به کارگردانی و نویسندگی رضا گوران و تهیه‌کنندگی حبیب اسماعیلی محصول سال ۱۳۹۷ است.باران کوثری،سارا بهرامی،الهام کردا،پردیس احمدیه،رؤیا افشار وجمشید هاشم‌پور بازیگران این فیلم سینمایی هستند.رضا گوران، کارگردان مطرح عرصه تئاتر که نمایش‌های شاخصی از جمله «یرما» و «هملت» را به روی صحنه برده، این بار نخستین تجربه‌اش را در مدیوم سینما با فیلم سرکوب ارائه کرده است.

پناهی نژاد تصریح نمود:داستان فیلم از زبان پرستار خانه روایت می‌شود .پدر خانواده ناگهان از خانه با وضع نامرتبی بیرون رفته و دیگر برنگشته است. پرستار تلاش می‌کند تا دختران این پدر را از واقعه با خبر کند. دخترانی که مدت زیادیست از ترس پدرشان به خانه نیامده‌اند و از همه احوالات این خانه بی خبرند. آن‌ها تک تک وارد خانه می‌شوند. سه دختر از سه رده سنی مختلف. پریسا بزرگتر از همه، بعدی پریا و در آخر پروانه با اختلاف سنی بیشتر. این اختلاف سنی، نگرش‌های سنتی و مدرنشان را هم دستمایه قرار می‌دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز