با همکاری دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان برگزار می شود؛

کارگاه آموزش ایده‌پردازی از خانه تا کارخانه

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۱:۴۵:۲۴
کد خبر: ۸۸۰۴۴۷
کارگاه آموزش ایده‌پردازی از خانه تا کارخانه
رییس اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه 12 شهرداری اصفهان گفت:کارگاه یک روزه "ایده پردازی از خانه تا کارخانه"،با هدف ترویج کسب و کارهای نوپا 16 مرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،اکرم قپانچی اظهار داشت: تفکر خلاق شیوه ای از حل مساله است که با به کارگیری متدها و اصول تعریف شده است. به کارگیری هریک از متدهای ایده پردازی منجر به یافتن یا ساختن مسیرهای متفاوتی به سمت حل مساله شده و نقش موثری درآشکار شدن ابعاد مختلف یک مساله و تحلیل راه حل های متنوع دارد.

وی در ادامه افزود:خلاقیت و مکانیزم صحیح فکر کردن به مساله، مهارت های اساسی در تفکر خلاق هستند که شرکت کنندگان در دوره های ایده پردازی با آنها آشنا می‌شوند و ضمن تمرین های متعدد این دو مهارت را در خود پرورش می دهند. همچنین تفکر طراحی یک متدولوژی حل مساله است که رویکردی شناخت - محور برای حل مشکلات ارائه می دهد.

رییس اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه 12 شهرداری اصفهان اظهار کرد: درهمین راستا کارگاه یک روزه "ایده پردازی از خانه تا کارخانه"، 16 مرداد ماه از ساعت 8:30 تا 17 برگزار می‌شود.این کارگاه در 4 جلسه 1 ساعت و 30 دقیقه ای برنامه ریزی شده که قصد دارد ایده پردازی را به مخاطب آموزش دهد و به ترویج کسب و کارهای نوپا بپردازد تا افراد بتوانند کسب و کارشان را پردازش کنند و به آن تنوع و رونق دهند.

قپانچی با بیان اینکه این کارگاه با همکاری دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان برگزار می‌شود، افزود: داریوش ذوالفقاری راد کارشناس ارشد برنامه ریزی توسعه به عنوان استاد ایده پردازی در این دوره به تدریس می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این مدرسه تابستانه یک روزه تا 14 مرداد مهلت ثبت نام دارند که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 36603636 تماس حاصل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز