رئیس فراکسیون رسانه و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی:

مسکن سکه نیست که بدون آن زندگی کرد/مشکلات اقتصادی به مدیریت مدیران داخلی بر میگردد

۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۱:۳۸:۰۱
کد خبر: ۸۸۲۶۲۷
مسکن سکه نیست که بدون آن زندگی کرد/مشکلات اقتصادی به مدیریت مدیران داخلی بر میگردد
رئیس فراکسیون رسانه و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی گفت: دو میلیون واحد مسکونی خالی در کل کشور وجود دارد که اگر نیمی از این تعداد مسکن خالی وارد بازار شود مشکلات اجاره نشینی حل خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان؛ زهرا سعیدی  در دیدار صمیمانه  با اصحاب رسانه  در ارتباط با طرح مالیات بر عایدی مسکن اظهار کرد: این طرح بخشی از طرح سی جی تی است که در این طرح از سرمایه گذاری که علاقه مند به سرمایه گذاری در مسکن هستند،حمایت خواهیم کرد زیرا مسکن سکه نیست که بتوان بدون آن زندگی کرد و مسکن به عنوان نیاز ضروری افراد شناخته شده است.
وی با بیان اینکه بیش از دو میلیون واحد مسکونی خالی در کل کشور وجود دارد، ادامه داد:  ۳۰ درصد از اقتصاد کشور توسط مسکن اداره می شود و اگر  نیمی از این تعداد مسکن خالی  وارد بازار شود، برای اجاره رفتن بین مستاجران رقابت می کنند و دیگر مالکان، تصمیم گیرنده مبلغ اجاره خانه هایشان نیستند.
رئیس فراکسیون رسانه و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با اشاره  به هجمه های اخیر به مدیر فولاد مبارکه گفت: اختلاف نظر پیرامون یک صنعت طبیعی است اما تخریب و توهین با این اختلاف نظر ها متفاوت است. در بحث بازنشستگی مدیر فولاد مبارکه هجمه های زیادی به دلیل حمایت من از فولاد مبارکه صورت گرفت با اینکه من وظیفه دارم از صنعت بزرگی چون فولاد که در پیشرفت اقتصادی اهمیت دارد حمایت کنم و طبق آخرین استعلامات از تمامی نهادهای رسمی و نظاراتی که داشتیم، اعلام کردند مدیر عامل فولاد مبارکه بازنشسته نیست.
سعیدی افزود: اعتراف میکنم مشکلات عدیده اقتصادی به مدیریت مدیران داخلی بر میگردد و در شرایط جنگی اقتصادی میطلبد از مدیران هوشمند و با انگیزه استفاده کنیم.
وی با اشاره به اهمیت مسئله آب در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:  به حوزه آبریز زاینده رود ظلم شده است اما ما در مجلس نگذاشته ایم حتی یک میلی متر از آب زاینده رود به بالادست رود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز