کارگو ترمینال فرودگاه اصفهان در هفته دولت افتتاح می شود

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۵:۵۲:۴۱
کد خبر: ۸۸۹۹۲۷
کارگو ترمینال فرودگاه اصفهان در هفته دولت افتتاح می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت:مراحل اجرایی کارگو ترمینال فرودگاه اصفهان به پایان رسیده و این کارگو در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، سید حسن قاضی عسگر ،دراولین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان،توسعه صادرات را یکی از کارگروه های کلیدی استان دانست و اظهار داشت: بدون شک یکی از مهمترین راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی، اشتغال و معیشتی استان، توسعه صادرات غیر نفتی است.

وی با تقدیر از تلاش های اتاق بازرگانی اصفهان در اخذ مجوز تشکیل انجمن صادرکنندگان استان اصفهان و حمایت ویژه از تکمیل کارگو ترمینال فرودگاه اصفهان ابراز امیدواری نمود با فعالیت های تیم جدید مدیریتی اتاق بازرگانی و همراهی دستگاههای اجرایی شاهد رفع مشکلات موجود، توسعه صادرات، رونق تولید و اشتغال در استان باشیم.

 قاضی عسگر با اشاره به ظرفیت های بی نظیر استان اصفهان در زمینه صادرات صنایع دستی و مصنوعات طلا و جواهرات تاکید کرد: به منظور بهره مندی از ظرفیت های موجود در این بخش ها نیازمند ایجاد کمیته های تخصصی صادرات صنایع دستی و مصنوعات طلا و جواهرات در استان هستیم.

 قاضی عسگر تشکیل کمیته حمل و نقل بین المللی و ایجاد سامانه برخط اعلام بار در استان را یکی از نیازهای اصلی اصفهان در زمینه توسعه صادرات عنوان کرد و افزود: علاوه بر این، تشکیل گروه های صنعتی به منظور توسعه صادرات و همچنین ایجاد نمایشگاه مجازی بین المللی برای معرفی محصولات تولیدی استان از نیازهای اساسی اصفهان در توسعه صادرات خواهد بود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز