پروازپروانه ها/۳۰

شهردار اصفهان:جشنواره فیلم کودک ونوجوان پایان نمی گیرد/لبخند کودکان دستاورد ما بود

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۸:۱۰:۵۸
کد خبر: ۸۸۹۹۸۷
شهردار اصفهان:جشنواره فیلم کودک ونوجوان پایان نمی گیرد/لبخند کودکان دستاورد ما بود
شهردار اصفهان درآئین اختتامیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک ونوجوان اصفهان گفت: می خواهم امروز این خبر خوش را بدهم که با ادامه فعالیت مدرسه جشنواره و باشگاه مخاطبان کودک ونوجوان، جشنواره استمرار خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،در ابتدای این مراسم با اجرای محمد سلوکی، پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، کلیپی از توضیحات علیرضا تابش درباره بخش‌های مختلف سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برای حضار پخش شد.

سلوکی در ادامه از حضار درخواست کرد تا صلواتی را برای شادی روح داریوش اسدزاده، بازیگر پیشکسوت و باسابقه سینما و همچنین محمد شرف‌الدین، فیلمبردار جوان سینما که به تازگی دار فانی را وداع گفتند، قرائت کنند.

در ادامه این آئین شهردار اصفهان گفت:جشنواره فیلم کودک ونوجوان اصفهان بهترین پیام آور برا ی شهر جهانی اصفهان،شهرمهم گردشگری ایران بود.قتصاد سینما یعنی یک اتفاق جدید که دراثر این  جشنواره دراصفهان ایجاد شد که امروز با حضور شما و برگزاری این جشنواره باید بگویم این اتفاق خوب مستمر است و پایان نمی پذیرد.

قدرت الله نوروزی در ادامه افزود:جشنواره دوسال است که درشهراصفهان دائمی شده است و می خواهم امروز این خبر خوش را بدهم که با ادامه فعالیت مدرسه جشنواره و باشگاه مخاطبان کودک ونوجوان جشنواره استمرار خواهد داشت و به مناسبت هررویدادی که مربوط به سینما است برای هنرمندان زمینه سخن گفتن با مخاطبان را فراهم می کند.

وی تصریح کرد: سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان شاخص بهزیستی فرهنگی را برای اصفهان ایجاد کرد و اگرهمین امتیاز راهم داشته باشد،کافی و مهم است.برنامه های جنبی جشنواره فیلم کودک ونوجوان در اصفهان شورونشاط ایجاد کرد و سینما را در سبدخانوارهای گوشه وکنار شهراصفهان قرارداد.

نوروزی ادامه داد:انعقاد تفاهم نامه با دیگر کشورها و همچنین ایجاد همبستگی ملی و تقویت دیپلماسی شهری  در بخش بین الملل از دیگر الطاف این جشنواره بود.هنرمندانی که از نقاط مختلف جهان به جشنواره آمدند بعد از دیدن اصفهان خواهان خواهرخواندگی با اصفهان شدند.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: جشنواره منادی پیام زندگی مهربانانه کودکان است که لبخند آنها بزرگترین دستاورد ما خواهد بود.سینما در این رویدادبه نحو شایسته در خدمت کودکان قرار گرفت و دستاورد آن این بود که  کودکان و نوجوانان به عنوان کارگزاران فرهنگی کار کنند و حقوق آنها دیده و محترم شمرده شود.

وی درپایان گفت: همان گونه که در این چندروزه با هماهنگی همه دستگاهها در کل کشور برای کودکان کارکردیم  باید صمیمانه این روش را ادامه دهیم تا آثار آن در خدمت کودکان قرار بگیرد.

حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی، علیرضا تابش دبیر جشنواره، علیرضا رضاداد مشاور عالی سازمان سینمایی، سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، حبیب ایل بیگی مشاور دبیر جشنواره، قدرت‌الله نوروزی شهردار اصفهان، نماینده یونیسف ایران، مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی، مدیران بخش‌های مختلف جشنواره، غلامرضا موسوی، بیژن بیرنگ، جهانبخش سلطانی، مهدی جعفری، ساره بیات، سهیل موفق، نادره ترکمانی، حامد جعفری و … از چهره‌های حاضر در مراسم اختتامیه هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز