معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان:

حال گردشگری اصفهان خوب نیست/ ضرورت ایجاد اورژانس گردشگری در اصفهان

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۴:۵۰:۴۰
کد خبر: ۸۹۲۶۴۹
حال گردشگری اصفهان خوب نیست/ ضرورت ایجاد اورژانس گردشگری در اصفهان
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان بر ضرورت ایجاد اورژانس گردشگری و صنایع دستی در اصفهان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،حسن قاضی عسگر در نخستین جلسه کمیسیون گردشگری و برند اتاق بازرگانی اصفهان اظهار داشت:حال گردشگری اصفهان باوجود تلاشهای صورت گرفته در این زمینه خوب نیست ولازم است اورژانس گردشگری و صنایع دستی در اصفهان تشکیل شده تا با پیگیری سریع مسایل مبتلا به این صنعت درجهت حل این مشکلات اقدام شود.

وی همچنین در ادامه  با تاکید برلزوم شکل گیری کمیته تخصصی توریست سلامت در زیرمجموعه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی تصریح کرد: به منظور منسجم ساختن اقدامات انجام گرفته در حوزه گردشگری این شورا تشکیل شد وکمیته های گردشگری، برنامه ریزی و سیاستگذاری، برند و بازاریابی، آموزش و فرهنگ، بین الملل، نظارت و ارزیابی و کمیته 2020 از جمله کمیته های زیرمجموعه شورای سیاستگذاری گردشگری می باشند که خوشبختانه حدود 50 درصد اعضای این کمیته ها از فعالان بخش خصوصی هستند.

وی در ادامه خواستار تعامل و هماهنگی کامل میان شورای مذکور و کمیسیون گردشگری و برند اتاق بازرگانی به منظور افزایش هم افزایی و جلوگیری از موازی کاری شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری نقد و بررسی فعالیت های انجام شده  در حوزه گردشگری و اقدامات موردنیاز برای بهبود عملکرد در این حوزه را یکی از مهم ترین فعالیت های کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی دانست و تصریح کرد: تبدیل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به وزارتخانه را به فال نیک گرفته و امیدواریم توسعه ساختار همراه با توسعه کیفیت عملکرد و بهبود وضعیت باشد.

قاضی عسگر گفت: حوزه گردشگری نیازمند فعالیت های زیادی است که با تعامل دستگاههای مرتبط بخش خصوصی و دولتی می توان نتایج خوبی بدست آورد.

 در ادامه این نشست نایب رییس کمیسیون گردشگری و برند اتاق بازرگانی اصفهان گفت: تمرکز استراتژیک دوره نهم اتاق بازرگانی اصفهان اشتغال بوده و سعی کرده ایم این زبان مشترک را در تمامی دستگاههای مربوطه ایجاد نموده و همگان را در راه رسیدن به این هدف همراه سازیم.

محمدرضا رجالی، صنعت گردشگری و نساجی را صنایع تاثیرگذار در اشتغال کشور دانست و تصریح کرد: برند استان اصفهان فرصتهای خوبی را ایجاد می نماید که البته آمادگی لازم جامعه میزبان برای پذیرش این امر بسیار حایز اهمیت است.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز