جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان:

دفاع مقدس در خون شهدا نهفته است/ تبیین برنامه های ستاد بزرگداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۵:۳۷:۴۱
کد خبر: ۸۹۹۸۱۱
دفاع مقدس در خون شهدا نهفته است/ تبیین برنامه های ستاد بزرگداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:سهم شهراصفهان در جنگ چندبرابر بوده است.
به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،سرهنگ حسین حسین زاده در نشست مطبوعاتی تبیین برنامه های ستاد بزرگداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس  ۲۰۰ هزار شهید داشتیم که ۲۳هزار و ۵۷۷ شهید اصفهانی بودند و اصفهان نقش چند برابری داشته است.
وی ادامه داد: دفاع مقدس قدرت بازدارندگی دارد و در خون شهدای ما نهفته است و دشمنان تجربه کردند که زمانیکه که ایران هیچ آمادگی دفاعی نداشت، مردان و زنان ایستادند و مقاومت کردند پس نمی‌تواند به راحتی با ایران جنگ کند.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد:نیروی انتظامی در رژه یگان های منتخب در ۳۱ شهریور مشارکت خواهد داشت و در طول هفته دفاع مقدس و هفته ناجا از خانواده شهدای نیروی انتظامی سرکشی خواهیم کرد.
حسین زاده افزود: برنامه ریزی جدیدی صورت گرفته تا در هفته نیروی انتظامی فرزندان شهدای نیروی انتظامی با خودرو های پلیس تامدرسه بدرقه شوند تا احساس تنهایی نکنند.
وی افزود: نمایشگاهی با موضوع مسائل فرهنگی برگزار خواهد شد و برنامه  روایت گری خاطرات دفاع مقدس با حضور نیروی انتظامی را خواهیم داشت. همچنین نیروی انتظامی استان اصفهان تلاش می‌کند نظم ترافیک را برقرار کرده و از حواشی جلوگیری کند.
در ادامه بهروز فرهمند مشاور رئیس صدا و سیما مرکز استان اصفهان گفت: دفاع مقدس روایت مردم آزاده و به کمال رسیده ای است که از خود گذشتند و نقشی ماندگار در تاریخ بشریت بر جای گذاشتند.
وی با اشاره به برنامه های سازمان صدا و سیما اظهار کرد: پخش مستند های جدید از شبکه اصفهان در دستور کار قرار گرفته و  بیش از سی کانال تخصصی صدا و سیما پوشش  برنامه های هفته دفاع مقدس را در برنامه های خود قرار داده اند.
در پایان محمد اعلایی  مسئول فرهنگی بنیاد حفظ اثار با اشاره به برگزاری  ۴۵ برنامه در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: حضور در نمایشگاه هفته دفاع مقدس، اعلام اساتید دفاع مقدس به مراکز و مدارس، حضور فرماندهان و ایثارگران در برنامه های زنده صدا و سیما، برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس، برگزاری جشنواره فیلم دفاع مقدس، برگزاری برنامه شب خاطره، برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع تجلی حضور، شب خاطره با عنوان از حجره تا سنگر ویژه روحانیان دفاع مقدس، مشارکت در همایش زینبیون و چاپ و رونمایی از سی عنوان کتاب دفاع مقدس از سری برنامه های هفته دفاع مقدس است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز