از ریل قطارهای تولید ذوب‌آهن اصفهان رونمایی شد

۱۳۹۸/۰۶/۳۰ - ۱۹:۱۰:۲۵
کد خبر: ۹۰۰۹۹۶
از ریل قطارهای تولید ذوب‌آهن اصفهان رونمایی شد
با حضور وزیر راه و شهرسازی و وزیر صنعت، معدن و تجارت، اولین محموله ریل قطارهای پر سرعت تولید ذوب‌آهن اصفهان، به پروژه راه‌آهن بستان آباد-تبریز تحویل داده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، محمد اسلامی دراین رابطه گفت:قدرت دانش بنیانی کشور همواره موتور محرک اقتصاد کشور است، همچنین برند سازی و قدرت لجستیک کشور که در حال توسعه است نیز می‌تواند اقتصاد را شکوفا کند.

وزیر راه وشهرسازی اظهار داشت:محموله ریلی که با همت ذوب‌آهن اصفهان شاهد افتتاح آن بودیم با تلاش چندساله به بار نشست و امروز شاهد به کارگیری این محصول در پروژه‌های عمرانی کشور هستیم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: محموله ای که امروز بارگیری شد، به پروژه راه‌آهن بستان آباد-تبریز منتقل می شود.قراردادهای خرید ریل تولید شده منعقد شده است و با پروژه‌های توسعه ای که در نظر داریم بازار داخلی این ریل روزافزون خواهد شد.

اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد:ما درحال رایزنی برای تبادل پروژه هایی هستیم که در زمینه صادرات خدمات فنی مهندسی با کشورهای همسایه ارتباط بیشتری داشته باشیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: دشمن با تحریم به دنبال مسدود کردن مسیر پیشرفت کشور ما بود  و خود باوری و استفاده از ظرفیت داخلی باعث شکست دشمن می‌شد.در مقابل تحریم‌های اعمال شده راهکار کشور، استفاده حداکثری از ساخت داخل و قدرت شرکت های دانش بنیانی است، همچنین صنایع نیز خلاقیت‌ها ‌و نوآوری‌هایی دارند که گره‌گشای کاستی های موجود است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز