رئیس پلیس راهور استان اصفهان:

چهارشنبه،پرحادثه ترین روز هفته است/ کاهش ۹ درصدی آمار جان باختگان در استان اصفهان

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۷:۰۴:۴۱
کد خبر: ۹۰۱۵۱۰
چهارشنبه،پرحادثه ترین روز هفته است/ کاهش ۹ درصدی آمار جان باختگان در استان اصفهان
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طی گزارش ۵ ماهه تصادفات در سال جاری شاهد کاهش ۹ درصدی آمار جان باختگان در استان اصفهان بودیم.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، سرهنگ محمدرضامحمدی اظهار داشت:امید است که در این ایام باقی‌مانده به پایان سال نیز این روند کاهشی آمار را کنترل کنیم. در حوزه تصادفات جرحی نیز طبق آمار پزشکی قانونی افزایش چشمگیری به دنبال داشتیم، ولی این در حالی است که در مردادماه سال جاری کاهش ۶۱ درصدی آمار فوتی سر صحنه را شاهد بودیم.

وی افزود: چهارشنبه‌ها از ساعات ۶ عصر تا ۱۰ شب با شاخص ۳۱.۶ درصد به عنوان پرحادثه‌خیزترین روز هفته تعیین شده وبیشترین علت تصادف در استان اصفهان و البته کشور عدم توجه به جلو و استفاده از تلفن همراه در زمان رانندگی است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید در دو هفته نخست مهرماه به هیچگونه فعالیت‌های عمرانی در معابر سطح شهر به جز اورژانسی اجازه فعالیت داده نخواهد شد.

سرهنگ محمدی اظهار داشت: موتورسیکلت‌سواران ۴۵ درصد از آمار فوتی را شامل می‌شوند. آمار استفاده از کلاه ایمنی از سوی راکبان نیز متاسفانه آمار مناسبی نیست.

وی خاطرنشان کرد: در صورت عدم استفاده از کلاه ایمنی ضمن دستور ایست و توقف، تمامی مدارک موتورسوار بررسی خواهد شد و وسیله آن‌ها برای بار نخست به مدت یک هفته و برای دفعات بعدی با مدت بیشتری توقیف خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز