مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتراصفهان خبرداد:

سالن ویژه سینمای هنر و تجربه در پردیس سیتی سنتر افتتاح می شود

۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - ۰۹:۱۳:۰۸
کد خبر: ۹۰۲۱۸۹
سالن ویژه سینمای هنر و تجربه در پردیس سیتی سنتر افتتاح می شود
مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتراصفهان گفت:سالن ویژه سینمای هنروتجربه اصفهان به زودی در پردیس سینمایی سیتی سنتر افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،محمدپناهی نژاداظهار داشت:به زودی سالن شماره هشت پردیس سینما سنتراصفهان اختصاصی سینمای هنروتجربه کار خود را آغاز خواهد کرد و فیلم های سینمای هنرو تجربه در این سالن ویژه اکران می شوند.

وی درادامه افزود:از6تا 12 مهرماه نیز هفته فیلم فنلاند را با 9فیلم بلند و 9فیلم کوتاه برگزار خواهیم کرد.برای برگزاری این هفته فیلم،رئیس فیلمخانه ملی فنلاند و یک کارگردان از این کشور به اصفهان می آیند.

پناهی نژادتصریح کرد:در حوزه اکران فیلم های هنروتجربه همزمان با تهران عمل می کنیم و رزومه یکساله موفقی درکارنامه داریم.همه اکران های هنروتجربه تهران در اصفهان هم برگزار می شود و چند هفته فیلم اروپا،چین و دانمارک را نیز برگزار کرده ایم.

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتراصفهان درباره تعداد فیلم های اکران شده در این سینما گفت:دریکسال و نیم اخیر 90فیلم هنر.تجربه در پردیس سینمایی سیتی سنتراصفهان اکران شده است.فیلم ها با تصمیم سازمان هنروتجربه در تهران انتخاب شده و یکی دوماه در چرخه اکران باقی می مانند.

وی خاطر نشان کرد: درهفته فیلم اروپای سال گذشته 15فیلم از 15کشور اروپایی برای مخاطبان اکران شده است و حدود 500مخاطب نیز داشتیم.امسال  درهفته فیلم اروپا 19فیلم اکران شد و 1792 مخاطب نیز داشتیم وپس از تهران با تفاوت یک نفر در رتبه دوم قرار گرفتیم.

پناهی نژادتصریح کرد:هرهفته دوشنبه ها دراین سینما نقدوبررسی فیلم های هنروتجربه برگزار می شود وحدود 40نشست نقدوبررسی تاکنون برگزار کرده ایم.بیش از صدسانس زمان طلایی این پردیس سینمایی به اکران هنرو تجربه اختصاص یافته است.از برگزاری نشست ها و اکران های هنر و تجربه انتظار درآمدزایی نداریم و بینش ما بیشترترویج سینما وفرهنگ است.همیشه نیز در بین دوشهر اول از نظر اکران و استقبال قرار گرفته ایم.

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتراصفهان در ادامه افزود:در زمینه اکران فیلم های هنروتجربه به خاطر هزینه بالای رفت و آمد واکران و ترانسفرمهمانان وپذیرایی از آنها بیشتر سینماداران زیربار اکران نمی روند  اما پردیس سینمایی سیتی سنتر با تضمین اعلام می کند که قطعا این برنامه را برای اعتلای فرهنگ وهنر ادامه خواهیم داد.

وی درباره بازخورد برگزاری جشنواره بین المللی فیلم های کودک ونوجوان اصفهان گفت:فیلم های کودک جشنواره امسال کم شمار و ضعیف بودند و سینمای قوی کودک دهه هفتاد دیگر به خاطره ها پیوسته است.به نظرمی رسد سرمایه گزاریها از برگزاری صرف جشنواره ها چه در زمینه سینمای کودک چه در زمینه سینمای هنر و تجربه باید به سمت تولید فیلم برود.

پناهی نژاد خاطرنشان کرد:پس از برگزاری جشنواره فیلم کودک،در توافقی که با بنیاد فارابی داشته ایم قرار شد فیلم های نوستالژی و قدیمی سینمای ایران برای اکران دراختیار پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان قرار بگیرد.

مدیر پردیس سینمایی اصفهان سیتی سنتر درباره سالن وی آی پی این سینما گفت: این سینما هفتمین سالن در مجموعه سینمایی سیتی سنتر است و امکاناتی که در ساخت آن‌ به کار رفته از بهترین متریالی است که هم اکنون در دنیا استفاده می‌ شود وحتی از پردیس سینمایی کوروش تهران کیفیت بهتری دارد.

وی درادامه افزود:  این سالن ۲۴ نفره تمام امکاناتی که یک سالن تخصصی دارد را داراست و برای  داوری بخش بین الملل جشنواره کودک مورد استفاده قرار گرفت.کیفیت صوت این سالن Dolby  است و تصویر نیز Full HD  است و نسبت به تصاویر SD از وضوح بسیار بالایی برخوردار هستند. گذشته از آن تمامی صندلی ها نیز تخت شو هستند. وجود چنین سالن‌ هایی نیاز هر شهری است و افراد در سراسر دنیا به این خدمات اهمیت می ‌دهند و حاضر هستند برای برخورداری از آن‌ها هزینه کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز