اکران«شاه کش» مهناز افشار با سه سینما در اصفهان

۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۷:۵۹:۵۹
کد خبر: ۹۰۴۹۳۴
اکران«شاه کش» مهناز افشار با سه سینما در اصفهان
اکران فیلم«شاه کش»با بازی مهنازافشار در سینماهای پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان،سینما بهمن و یاسمن شاهین شهر ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، فیلم پرحاشیه «شاه کش»در سه سینمای بهمن و یاسمن و پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان همچنان اکران می شود.

دو سال پس از اکران موفق فیلم «در مدت معلوم»، وحید امیر خانی دومین فیلم سینمایی خود با نام «شاه کش» را ساخت. در «شاه کش» مهناز افشار وهادی حجازی فر نقش اصلی را ایفا کرده اند که حذف نام افشار از تبلیغات این فیلم با حاشیه هایی همراه بود.

تولید فیلم «شاه کُش»نیاز به شرایط آب و هوایی توفانی داشته و همین موضوع  روال تولید آن را در زمان ساخت پیچیده کردچراکه داستان فیلم در یک هتل در برف و کولاک روایت می‌شود، ولیمشخص نمی‌شود که این هتل در کجا قرار دارد و ۷۰ درصد از فیلم در یک دکور بزرگ ضبط شده که این دکور در یک سوله در تهران ساخته شده که شبیه‌سازی آن حدود یک ماه زمان برده‌است.

عباس نادران، فرزند الیاس نادران نماینده سابق مجلس تهیه‌کنندگی «شاه کُش» را برعهده دارد. نادران سابقه تهیه چندمستند را در کارنامه خود دارد. مدیریت فیلمبرداری «شاه‌کُش» را علی قاضی، طراح گریم را ایمان امیدواری و طراح صحنه آن را محسن نصراللهی برعهده داشته اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز